
Η καμπίνα του Atto 3 είναι αρκετά «προχώ», με ιδιαίτερες έως και εκκεντρικές λεπτομέρειες, όπως οι κυλινδρικοί αεραγωγοί και το κυματοειδές ταμπλό.
Το Atto 3 σχεδιαστικά ακολουθεί μια πιο συμβατική και safe εμφάνιση, χωρίς κάποια υπερβολή που θα ξένιζε ίσως τον Ευρωπαίο αγοραστή. Κλασσικές γραμμές με μεγάλες επιφάνειες, συνηθισμένες αναλογίες, μοντέρνα πίσω φωτιστικά σώματα που ενώνονται και φωτιζόμενη μπάρα που ενώνει τα εμπρός σώματα αντίστοιχα. Σε αυτό το πλαίσιο πάνω έγιναν κάποιες μικροεπεμβάσεις, όπως το πλαίσιο των παραθύρων, που είναι πλέον μαύρο, ενώ αφαιρέθηκε και η επιγραφή «Build Your Dreams», που θύμιζε τσιτάτο παρά όνομα μάρκας.

Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν αρχοντικό χώρο για τα γόνατά τους (21 εκ.).
Σε αντίθεση με την εξωτερική σχεδίαση, η καμπίνα τώρα είναι αρκετά «προχώ», με ιδιαίτερες έως και εκκεντρικές λεπτομέρειες, όπως οι κυλινδρικοί αεραγωγοί, το κυματοειδές ταμπλό και τα ηχεία που φιλοξενούν τις χειρολαβές. Φυσικά δεν ξεχνάμε τις 3 λαστιχένιες χορδές που συγκρατούν τα (μεγάλου μεγέθους μόνο) αντικείμενα στις θήκες, χαμηλά στις πόρτες. Αυτές οι χορδές είναι εμπνευσμένες από παραδοσιακό κινέζικο όργανο και αν τις «παίξεις» παράγουν νότες. Από εκεί και πέρα, η γενική ποιότητα κατασκευής είναι ΟΚ, με καλό φινίρισμα και συναρμογή, με κάποιες μικρές ενστάσεις για κάποια όχι και τόσο ποιοτικά υλικά. Για την hi-tech οθόνη είπαμε κάποια πράγματα στην αρχή, εδώ να προσθέσουμε ότι θα μπορούσε να ήταν πιο γρήγορη σε απόκριση, ωστόσο έχει εύχρηστο μενού και φωνητικές εντολές.
Όσον αφορά στους χώρους, η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν αρχοντικό χώρο για τα γόνατά τους (21 εκ.). Θα θέλαμε πάντως περισσότερα από τα 440 λτ. του χώρου αποσκευών.
Σελίδα 1 | Δοκιμή BYD Atto 3, φρεσκάρισμα σε εμφάνιση και τεχνολογία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-εσωτερικό: Συμβατικό έξω, ιδιαίτερο μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Γραμμική απόδοση της δύναμης, σχετικά μικρή μπαταρία για ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δίνει προτεραιότητά στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |