
Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα.
Μην περιμένετε κάποια διαφορά στην οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Atto 3, το οποίο σύμφωνα με τη BYD δέχθηκε ένα fine-tuning στο σύστημα ανάρτησης. Το κινέζικο SUV εξακολουθεί να έχει ένα οικογενειακό προφίλ, εστιάζοντάς στην άνεση, το οποίο σε τελική ανάλυση είναι και το βασικότερο ζητούμενο στην κατηγορία.

Το μέτριο σε αίσθηση και πληροφορία τιμόνι και η αισθητή κλίση σε μια πιεσμένη στροφή, δεν αφήνουν περιθώρια για υπερβολές.
Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα, ακόμα και σε έντονα κατσαρό ανάγλυφο. Συνολικά είναι εύχρηστο και αρκούντως ευέλικτο (10,6 μ. κύκλος στροφής) και είναι ήσυχο σε γενικές γραμμές, με τον αεροδυναμικό θόρυβο να γίνεται αισθητός πάνω από τα 110 χλμ./ώρα.
Ευτυχώς, η έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης δεν έχει επηρεάσει πολύ την αυτοκυριαρχία του αυτοκινήτου στην οδήγηση και μόνο σε πολύ γλιστερό δρόμο θα νιώσεις τα ηλεκτρονικά «να τα δίνουν όλα» για να περιορίσουν τις ορέξεις της αδράνειας και τη διάθεση του μπροστινού μέρους να ανοίξει την τροχιά του.
Βέβαια, όπως και να έχει μην περιμένεις οδηγικές συγκινήσεις, ακόμα και στο Sport πρόγραμμα, που απλά βαραίνει λίγο το τιμόνι και τονίζει την απόκριση του κινητήρα. Το μέτριο σε αίσθηση και πληροφορία τιμόνι και η αισθητή κλίση σε μια πιεσμένη στροφή, δεν αφήνουν περιθώρια για υπερβολές.
Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν 4 αεριζόμενα δισκόφρενα που έχουν γραμμική λειτουργία και «κοκαλώνουν» στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.) και μόνο μετά από συνεχή έντονη χρήση θα αρχίσουν να χάνουν σε απόδοση.
Σελίδα 1 | Δοκιμή BYD Atto 3, φρεσκάρισμα σε εμφάνιση και τεχνολογία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-εσωτερικό: Συμβατικό έξω, ιδιαίτερο μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Γραμμική απόδοση της δύναμης, σχετικά μικρή μπαταρία για ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δίνει προτεραιότητά στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |