Πολύ προσεγμένο σε ποιότητα το εσωτερικό, με περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών να αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας.
Καμία αλλαγή στο εσωτερικό, σε σχέση με την κορυφαία έκδοση που είχαμε δοκιμάσει, το οποίο κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο ποιοτικά, όσο και χωροταξικά. Μαλακά πλαστικά, γερή συναρμογή και φυσικά ένας up-to-date ψηφιακός διάκοσμος. Θα σταθούμε φυσικά στην χαρακτηριστική κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών, η οποία μπορεί να περιστραφεί κατά 90 μοίρες για κατακόρυφο ή οριζόντιο προσανατολισμό. Η απόκριση και τα γραφικά είναι οκ, αλλά οι συντομεύσεις λίγες και η εργονομία απαιτεί εξοικείωση.
Στα ατού του Seal U είναι χωρίς αμφιβολία και η ευρυχωρία με 5 επιβάτες να μπαίνουν με άνεση από τις μεγάλες πόρτες και να… παίζουν μπάλα. Θα θέλαμε συρόμενο το διαιρούμενο πίσω κάθισμα, αν και ρυθμίζεται η γωνία της πλάτης και γενικά δίνει τη δυνατότητα να κάθεσαι σας πασάς.
Τέλος, το πορτ-μπαγκάζ των 450 λίτρων (φτάνει τα 1.465 λτ. αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα) έχει κερδίσει 25 λίτρα σε σχέση με την τετρακίνητη έκδοση, αλλά και πάλι για ένα μεσαίο SUV δεν είναι κάτι σπουδαίο. Tουλάχιστον έχει κανονικό σχήμα και ηλεκτρική λειτουργία ανοίγματος/κλεισίματος της 5ης πόρτας.