Τα φαρδιά μετατρόχια (1.630 χλστ. εμπρός-πίσω) πάντως, οι τροχοί των 19 ιντσών και τα ηλεκτρονικά, βοηθούν το βαρύ σύνολο να έχει μια σχετικά ουδέτερη και ασφαλή συμπεριφορά.
Και αυτή η έκδοση του Seal U από την αρχή δείχνει πως προτεραιότητα είναι η άνεση και η ευκολία χρήσης. Με ελαφρύ τιμόνι, καλή περιφερειακή ορατότητα μπροστά, αυτόματο κιβώτιο και σχετικά μικρό κύκλο στροφής (11 μ.) για το μέγεθός του, είναι ευκολοδήγητο ακόμα και μέσα στην πόλη. Η ανάρτηση λειτουργεί θετικά στον ευγενικό τρόπο με τον όποιο λειαίνονται οι περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, αν και σε κάποιες εγκάρσιες δεν δείχνει απόλυτα ενδοτική. Αυτό πάντως που θα μετριάσει την ποιότητα κύλισης είναι κυρίως ο θόρυβος: Η στρωτή και πολιτισμένη λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες και σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα (ας μην ξεχνάμε τον υψηλό αεροδυναμικό συντελεστή, που είναι στο 0,34) τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).
Ακόμα και αν έχεις επιλέξει τη λειτουργία Sport, το Seal U πέρα από την πιο άμεση επιτάχυνση, δεν πρόκειται να σου μεταφέρει αντίστοιχη αίσθηση για να κινηθείς σβέλτα σε μια διαδρομή με στροφές.
Έπειτα, από το «drive mode» μπορείς να επιλέξεις μεταξύ τριών λειτουργιών: Eco, Normal, Sport. Ακόμα και αν έχεις επιλέξει τη λειτουργία Sport, το Seal U πέρα από την πιο άμεση επιτάχυνση, δεν πρόκειται να σου μεταφέρει αντίστοιχη αίσθηση για να κινηθείς σβέλτα σε μια διαδρομή με στροφές. Η κλίση είναι έντονη, το ελαφρύ τιμόνι δεν μεταφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση, τα φρένα δεν «πείθουν» ούτε σε αίσθηση, ούτε σε δύναμη συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (100-0 χλμ./ώρα σε 39,1 μέτρα), ενώ το σύνολο αντιδρά νωχελικά στις απότομες εντολές του οδηγού και αργεί να έρθει σε κατάσταση ισορροπίας. Τα φαρδιά μετατρόχια (1.630 χλστ. εμπρός-πίσω) πάντως, οι τροχοί των 19 ιντσών και τα ηλεκτρονικά, βοηθούν το βαρύ σύνολο να έχει μια σχετικά ουδέτερη και ασφαλή συμπεριφορά, ειδικά αν προσέχεις να μην πατάς το γκάζι μέσα στη στροφή γιατί η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα θα ταράξει την όποια ισορροπία του συνόλου, ευτυχώς όχι απότομα. Τέλος, θα θέλαμε χειριστήρια στο τιμόνι για τον έλεγχο του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και μια θέση «B» στον επιλογέα που θα επέτρεπε την έντονη επιβράδυνση σε μια κατηφόρα.