Το σύνολο είναι εστιασμένο στην οικονομία κατά κύριο λόγο (η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ. και αυτή στο ταξίδι 5,0), αλλά και τη διαχείριση των πηγών ενέργειας, ώστε να μεγιστοποιηθεί η συνολική αυτονομία.
Το Tiggo 8 Chery Super Hybrid (CSH) εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα 1.500 κυβικών που αποδίδει 143 ίππους ο οποίος αναλαμβάνει την κίνηση του οχήματος. Αυτός συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον ισχυρότερο των 204 ίππων να αναλαμβάνει κυρίως την ηλεκτρική του χρήση και τον δεύτερο των 82 ίππων να έχει το ρόλο γεννήτριας. Το κιβώτιο είναι αυτόματο με δύο σχέσεις και δε διαθέτει μετατροπέα ροπής για μείωση των τριβών. Ονομάζεται Dedicated Hybrid Transmission (DHT) και μέσω αυτού επιλέγεται η λειτουργία του υβριδικού συστήματος που θα χρησιμοποιηθεί ανά περίσταση. Αυτή μπορεί να είναι είτε αμιγώς ηλεκτρική (αν θες την επιλέγεις και από τον διακόπτη στη κεντρική κονσόλα EV), είτε συνδυασμός των δύο πηγών (πάντα κρατάει ποσοστό μπαταρίας για να λειτουργεί ως full hybrid). Είναι πολιτισμένο και ήσυχο σύνολο και μόνο στην έντονη επιτάχυνση θα θορυβήσει ο βενζινοκινητήρας λίγο παραπάνω απ' όσο θα ήθελες.
Στην πράξη τώρα, παρά το γεγονός ότι τα 279 άλογα σε προϊδεάζουν για εκρηκτικές επιδόσεις, το σύνολο είναι εστιασμένο στην οικονομία κατά κύριο λόγο (η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ. και αυτή στο ταξίδι 5,0), αλλά και τη διαχείριση των πηγών ενέργειας, ώστε να μεγιστοποιηθεί η συνολική αυτονομία. Γι αυτό και οι επιδόσεις δεν είναι ανάλογες της ισχύος του. Τα 9,4 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα και τα 6 για το 60-100 χλμ./ώρα είναι οι χειρότερες ανάμεσα σε 27 Plug-in hybrid οικογενειακά SUV.