Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους έχει ένα σχετικά σφιχτό set-up και τα καταφέρνει αξιοπρεπώς απέναντι στους δύσκολους ελληνικούς δρόμους. Δεν γίνεται ενοχλητική για τους επιβάτες και έχει καλή αίσθηση/αντίδραση περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες.
Το Tiggo 8 στο δρόμο δεν θα μπορούσε παρά να εστιάσει στην άνεση, εκεί δηλαδή που στοχεύουν όλοι οι κατασκευαστές της κατηγορίας. Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους έχει ένα σχετικά σφιχτό set-up για να διαχειριστεί το βάρος των 2 τόνων, όμως τα καταφέρνει αξιοπρεπώς απέναντι στους δύσκολους ελληνικούς δρόμους. Δεν γίνεται ενοχλητική για τους επιβάτες και έχει καλή αίσθηση/αντίδραση περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες. Αντίστοιχα στον ανοιχτό δρόμο προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης, στοιχείο που θα εκτιμήσεις σε ένα ταξίδι που εκτιμώνται σε εκτός πόλης διαδρομές και κυρίως σε μεγάλα ταξίδια.
Το Tiggo δεν είναι ένα μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσεις για σπορ καταστάσεις. Το τιμόνι είναι μέτριο σε αίσθηση και απόκριση και μπορεί η ανάρτηση να διαχειρίζεται καλά το επιπλέον βάρος του, ωστόσο οι κλίσεις στις στροφές είναι αισθητές, όπως και η υποστροφική τάση.
Από την άλλη, το Tiggo δεν είναι ένα μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσεις για σπορ καταστάσεις και αυτό στο δηλώνει εξ αρχής από την μέτρια οδηγική αίσθηση που εισπράττεις. Το τιμόνι είναι μέτριο σε αίσθηση και απόκριση και μπορεί η ανάρτηση να διαχειρίζεται καλά το επιπλέον βάρος του, ωστόσο οι κλίσεις στις στροφές είναι αισθητές, όπως και η υποστροφική τάση, γι αυτό και τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν πρόωρα σε αυτή την κατάσταση.