ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνεργείο ζήτησε 11 χιλιάρικα αλλά το έφτιαξε με ούτε 2 ευρώ! - Τι συνέβη;

 Σχολιάστε 
58.345 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2025)
Συνεργείο ζήτησε 11 χιλιάρικα αλλά το έφτιαξε με ούτε 2 ευρώ! - Τι συνέβη;
2 Φωτογραφίες »

Η βλάβη προέκυψε στους ηλεκτρικούς καθρέφτες μιας Bugatti Veyron.
Στο επίσημο συνεργείο θέλανε να αλλάξουν σχεδόν ολόκληρη την πόρτα.
Μέσα σε 25 λεπτά ένα μηχανικός βρήκε την βλάβη και την επισκεύασε.
Το περιστατικό δείχνει το χάσμα μεταξύ της «επίσημης» εξυπηρέτησης και της πραγματικότητας.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η βλάβη προέκυψε στους ηλεκτρικούς καθρέφτες μιας Bugatti Veyron

Όταν είσαι ιδιοκτήτης ενός Bugatti Veyron, των λίγων εκατομμυρίων ευρώ και των περισσότερων από 1.000 ίππων, υποτίθεται πως έχεις λύσει όλα σου τα προβλήματα. Ή μήπως όχι; Ο Carl Hartley, Βρετανός συλλέκτης πολυτελών οχημάτων και γιος γνωστού εμπόρου σπορ αυτοκινήτων, ήρθε αντιμέτωπος με ένα «πρόβλημα πολυτελείας»: οι ηλεκτρικοί καθρέφτες της Bugatti σταμάτησαν να λειτουργούν.

Στο επίσημο συνεργείο θέλανε να αλλάξουν σχεδόν ολόκληρη την πόρτα

Αναμενόμενη κίνηση; Επίσκεψη στο επίσημο συνεργείο της Bugatti. Αλλά εκεί ήρθε η έκπληξη: 11.000 ευρώ για την επισκευή. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρείας, η λύση απαιτούσε αλλαγή στο μοτεράκι του καθρέφτη, της καλωδίωσης και σχεδόν ολόκληρης της πόρτας. Μόνο που το πρόβλημα ήταν πολύ πιο απλό.

Μέσα σε 25 λεπτά ένα μηχανικός βρήκε την βλάβη και την επισκεύασε

Ο Hartley απευθύνθηκε τελικά σε έναν εξειδικευμένο μηχανικό με εμπειρία σε εξαρτήματα της Formula 1. Μετά από 25 λεπτά διάγνωσης και παρέμβασης, η ζημιά επισκευάστηκε με κόστος μόλις 1,16 ευρώ ή αλλιώς, ένα ποσοστό 99,98% φθηνότερο από την πρόταση της Bugatti. Ο λόγος; Το χαλασμένο εξάρτημα ήταν απλώς το κουμπί ενεργοποίησης των αναδιπλουμένων καθρεφτών, ένα ανταλλακτικό κοινό και σε άλλα οχήματα του Ομίλου Volkswagen, όπως το Volkswagen Transporter.

Το περιστατικό δείχνει το χάσμα μεταξύ της «επίσημης» εξυπηρέτησης και της πραγματικότητας.

Όπως ίσως γνωρίζετε, η Bugatti ανήκει στον όμιλο Volkswagen και η Veyron αναπτύχθηκε, κατασκευάστηκε και διατέθηκε στην αγορά υπό την αιγίδα του γερμανικού ομίλου αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι πολλά από τα εξαρτήματα του hypercar είναι κοινά με άλλα αυτοκίνητα από τις διαφορετικές μάρκες της εταιρείας.Το περιστατικό αναδεικνύει με γλαφυρό τρόπο τη διαφορά μεταξύ της «επίσημης» εξυπηρέτησης και της πραγματικότητας. Και όπως φαίνεται, σε ορισμένες περιπτώσεις, ένας καφές που κάνει 2 ευρώ μπορεί να αξίζει περισσότερο από την «ειδικότητα» ενός πολυτελούς συνεργείου.

Mercedes
LEASING VANS