" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To πετρελαιοκίνητο Honda Civic εξωτερικά δεν διαφέρει σε σχέση με το γνώριμο σε όλους βενζινοκίνητο.

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, έχουν κάνει ακόμα πιο σπορτίφ και ευχάριστη την οδική συμπεριφορά του πετρελαιοκίνητου Civic.

Αυτό το έξτρα σπόιλερ στους πίσω θόλους βελτιώνει την αεροδυναμική.

Στάνταρ τα φώτα ημέρας στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Δοκιμή: Honda Civic 1,6 i-DTEC

Διαβάστηκε από 80196 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2013

Σε πρωταθλητή οικονομίας μεταμορφώνεται το Civic χάρη στον υπερσύγχρονο 1,6 λτ turbodiesel που εξέλιξε η Honda, χωρίς όμως εκπτώσεις στο οδηγικό του DNA.

 
+ Κινητήρας, κατανάλωση, απαλλαγή από τέλη, σχεδίαση, ποιότητα, φινίρισμα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, αίσθηση επιλογέα, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών.
- Όχι τόσο ραφιναρισμένη λειτουργία ψηλά, χειρισμός trip computer, χώρος για τα κεφάλια των πίσω, αεροτομή που περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω.

Ποιος άραγε περίμενε, ένα σπορτίφ μικρομεσαίο μοντέλο σαν το Honda Civic, να αναδειχθεί πλέον των βενζινοκινητήρωνς του και από έναν νέο πετρελαιοκινητήρα, όπως ο 1,6 i-DTEC; Αυτή είναι η πραγματικότητα, την οποία και διαπιστώσαμε δοκιμάζοντας την εξαιρετικά οικονομική έκδοση του Honda Civic που έβαλε ουσιαστικά την ιαπωνική φίρμα στο παιχνίδι των diesel, μιας και ο υπάρχων 2,2 i-DTEC δεν είχε καμία σχέση με την ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα για ευνόητους λόγους.

Αν παρατηρήσεις, το ξεχωρίζεις
Μόνο αν είσαι παρατηρητικός, θα καταλάβεις αν το Civic, που αντικρίζεις είναι το πετρελαιοκίνητο, με δεδομένο πως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο διακριτικό πάνω του σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Ωστόσο, αν επιμείνει κανείς στην οπτική παρατήρηση, θα διαπιστώσει μικρές επεμβάσεις στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, αλλά και την προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι και στους πίσω θόλους των τροχών, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής.

Ας μην ξεχνάμε πως το 9ης γενιάς Honda Civic, σαν μοντέλο, έχει δώσει μεγάλη βάση στην αεροδυναμική (cd:0,27) χρησιμοποιώντας ποδιά πλήρους κάλυψης (από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα) και αεροτομές για τη διαχείριση της ροής του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς και ενεργή γρίλια στην εμπρόσθια μάσκα.

Κατά τα άλλα, το Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει πάντα το εξέχον του αμαξώματος πάνελ των φώτων. 

Tags: HONDA CIVIC
 

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η κίνηση στους δρόμους

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

Η Bentayga Bengala δεν είναι για σαλόνια

Eλληνικό το ταχύτερο Audi S3 8P στον κόσμο (+vid)

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »