" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To πετρελαιοκίνητο Honda Civic εξωτερικά δεν διαφέρει σε σχέση με το γνώριμο σε όλους βενζινοκίνητο.

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, έχουν κάνει ακόμα πιο σπορτίφ και ευχάριστη την οδική συμπεριφορά του πετρελαιοκίνητου Civic.

Αυτό το έξτρα σπόιλερ στους πίσω θόλους βελτιώνει την αεροδυναμική.

Στάνταρ τα φώτα ημέρας στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Δοκιμή: Honda Civic 1,6 i-DTEC

Διαβάστηκε από 79835 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2013

Σε πρωταθλητή οικονομίας μεταμορφώνεται το Civic χάρη στον υπερσύγχρονο 1,6 λτ turbodiesel που εξέλιξε η Honda, χωρίς όμως εκπτώσεις στο οδηγικό του DNA.

 
+ Κινητήρας, κατανάλωση, απαλλαγή από τέλη, σχεδίαση, ποιότητα, φινίρισμα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, αίσθηση επιλογέα, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών.
- Όχι τόσο ραφιναρισμένη λειτουργία ψηλά, χειρισμός trip computer, χώρος για τα κεφάλια των πίσω, αεροτομή που περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω.

Ποιος άραγε περίμενε, ένα σπορτίφ μικρομεσαίο μοντέλο σαν το Honda Civic, να αναδειχθεί πλέον των βενζινοκινητήρωνς του και από έναν νέο πετρελαιοκινητήρα, όπως ο 1,6 i-DTEC; Αυτή είναι η πραγματικότητα, την οποία και διαπιστώσαμε δοκιμάζοντας την εξαιρετικά οικονομική έκδοση του Honda Civic που έβαλε ουσιαστικά την ιαπωνική φίρμα στο παιχνίδι των diesel, μιας και ο υπάρχων 2,2 i-DTEC δεν είχε καμία σχέση με την ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα για ευνόητους λόγους.

Αν παρατηρήσεις, το ξεχωρίζεις
Μόνο αν είσαι παρατηρητικός, θα καταλάβεις αν το Civic, που αντικρίζεις είναι το πετρελαιοκίνητο, με δεδομένο πως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο διακριτικό πάνω του σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Ωστόσο, αν επιμείνει κανείς στην οπτική παρατήρηση, θα διαπιστώσει μικρές επεμβάσεις στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, αλλά και την προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι και στους πίσω θόλους των τροχών, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής.

Ας μην ξεχνάμε πως το 9ης γενιάς Honda Civic, σαν μοντέλο, έχει δώσει μεγάλη βάση στην αεροδυναμική (cd:0,27) χρησιμοποιώντας ποδιά πλήρους κάλυψης (από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα) και αεροτομές για τη διαχείριση της ροής του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς και ενεργή γρίλια στην εμπρόσθια μάσκα.

Κατά τα άλλα, το Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει πάντα το εξέχον του αμαξώματος πάνελ των φώτων. 

Tags: HONDA CIVIC
 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »