• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, έχουν κάνει ακόμα πιο σπορτίφ και ευχάριστη την οδική συμπεριφορά του πετρελαιοκίνητου Civic.

Οδηγώντας: Πιο σπορτίφ χωρίς απώλειες σε άνεση

84.050 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2013

Η θέση οδήγησης του Civic σε προκαλεί για οδήγηση και παραμένει ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Εύκολα βρίσκεις τις ιδανικές ρυθμίσεις και γυρνώντας το κλειδί (δεν υπάρχει starter button), το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση, είναι η δυσκολία να καταλάβεις την παρουσία diesel κινητήρα δια… της ακοής. Είτε είσαι μέσα στην καμπίνα είτε απέξω, το νέο μοτέρ δεν ακούγεται σαv ντίζελ. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς κροταλίσματα, το πετρελαιοκίνητο Civic κάνει τη διαφορά, σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

Μόνο στις υψηλές στροφές δε δείχνει τόσο ραφιναρισμένο, αλλά και πάλι δεν προβληματίζει. Από εκεί και πέρα, γρήγορα διαπιστώνεις πως, επιτέλους, το πλαίσιο βρήκε το μηχανικό σύνολο που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Οι επεμβάσεις των τεχνικών σε ανάρτηση (ρυθμίσεις και σφιχτότερα σινεμπλόκ) και τιμόνι (πιο γρήγορη ηλεκτρική κρεμαγιέρα) έχουν κάνει το Civic, όχι απλά πιο ευχάριστο, αλλά και πιο ικανό σε κάθε είδους διαδρομή.

Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα με την κατανάλωση να είναι κάτω ακόμα και από 4,0 λτ./100 χλμ., ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς θες. Η ροπή είναι άφθονη και πανταχού παρούσα και ο επιλογέας τόσο ευχάριστος και ιδανικά τοποθετημένος, που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Σε καμία περίπτωση, δεν γίνεται αισθητή η διαφορά βάρους 150 κιλών περίπου σε σχέση με το ελαφρύτερο μοντέλο με το βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων, ενώ τα φρένα είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,3 μ.)! Και αν νομίζετε πως όλα αυτά έχουν γίνει σε βάρος της άνεσης, απλά απατάστε.

Παρά τους τροχούς των 17 ιντσών, το Civic diesel δε «δυσανασχετεί» ακόμα και σε χτυπητές ανωμαλίες, τη στιγμή που η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και σε σύγκριση με τον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.



200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Tags: HONDA CIVIC