ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι  σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda.

Ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda.

Κινητήρας – Ελαφρύς και hi-tech

97.332 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2013)

Ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τη μείωση του βάρους, των διαστάσεων και των τριβών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται που, φυσικά, έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση.
Για να επιτύχει την απόδοση σε επιδόσεις και οικονομία ο νέος κινητήρας βασίζεται σε:
1. Μειωμένη Μηχανική Τριβή
Στις 1.500 σ.α.λ., π.χ, ο κινητήρας 1.6 i-DTEC έχει περίπου 40% λιγότερη μηχανική τριβή από τον 2.2 i-DTEC.
2. «Έξυπνο» τούρμπο
Η 4η γενιά του υπερτροφοδότη Garrett υιοθετεί πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης είναι 1.5bar.
3. Αποδοτικό Σύστημα Ψεκασμού Καυσίμου
Το σύνολο 1.6 i-DTEC της Honda χρησιμοποιεί σύστημα ψεκασμού ηλεκτρομαγνητικών μπεκ της Bosch που μπορεί να λειτουργεί με υψηλή πίεση 1.800 bar. Η υψηλή πίεση μεταφράζεται σε άριστη ακρίβεια ψεκασμού και ομοιογένεια μίγματος.

Στην πράξη
Ο νέος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ παράλληλα, φροντίζει να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Δεν τρελαίνεται να «στροφάρει» ψηλά, εκεί όπου δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα, ωστόσο τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής του.


200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

ford
ford
KGM