Δοκιμή: Hyundai Kona Electric
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Hyundai Kona Electric

66.110 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2020)

Με εξαιρετικές επιδόσεις και το κυριότερο, με αυτονομία βενζινοκίνητου, το ηλεκτρικό Hyundai Kona ξεπερνάει τα όρια του αστικού μοντέλου και φέρνει το μέλλον ακόμα πιο κοντά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μετά το υβριδικό Kona η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai λάνσαρε και την ηλεκτρική εκδοχή του, δημιουργώντας έτσι μια πλήρη και μοναδική γκάμα για το B-SUV της, όντας το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που έχει όλες τις μορφές κίνησης.

Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει το Kona Electric, το οποίο αποτέλεσε ομόφωνα (στη συντακτική ομάδα) μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις. Βλέπετε ο μεγάλος ενδοιασμός που υπάρχει για τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι η αυτονομία τους και δη εκτός πόλεως, όπου οι κιλοβατόρες αδειάζουν πολύ γρήγορα. Όχι όμως για το Κοna, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

Από 36.990 ευρώ με τη «μικρή» μπαταρία
Το νέο Kona διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με μπαταρία 39 kWh και ισχύ 136 ίππων και αυτήν της δοκιμής μας με μπαταρία 64 kWh και απόδοση 204 ίππων. Η πρώτη είναι διαθέσιμη από 36.990 ευρώ στο επίπεδο Premium, το οποίο είναι και το μοναδικό που προσφέρεται. Στο ίδιο επίπεδο το «μεγαλύτερο» Kona κοστίζει 42.990 ευρώ, όντας θεωρούμε, η πιο VFM επιλογή, με πληρέστατο εξοπλισμό. Για ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, όπως π.χ. οθόνη 10,25`` αντί για 7`` της βασικής και πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως το νέο LFA (σύστημα οδήγησης στο μέσον της λωρίδας) η έκδοση Distinctive είναι διαθέσιμη από 45.990 ευρώ. Τέλος από 48.990 ευρώ είναι διαθέσιμη η κορυφαία Limited έκδοση, στην οποία θα συναντήσουμε χαρακτηριστικά πολυτελείας όπως θερμαινόμενα καθίσματα μπρος-πίσω, ηλιοροφή, head-up display και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center