
Είναι το φθηνότερο «διπλοκάμπινο» της αγοράς.
Έχει πολύ ήσυχο diesel κινητήρα 202 ίππων.
Η τετρακίνηση ελέγχεται με κουμπί στο ταμπλό και έχει «κοντά».
Έχει τη μεγαλύτερη καρότσα ανάμεσα στα διπλοκάμπινα και χωρά 2 ευρωπαλέτες.
autotriti team
Είναι το φθηνότερο «διπλοκάμπινο»
Το KGM Musso Grand 2.2D Auto είναι το πιο φθηνό διπλοκάμπινο της αγοράς, χωρίς όμως να υστερεί σε ισχύ και πρακτικότητα. Εξοπλίζεται με diesel κινητήρα 202 ίππων, ο οποίος ξεχωρίζει για την ήσυχη λειτουργία του, ενώ η τετρακίνηση ελέγχεται εύκολα μέσω κουμπιού στο ταμπλό και διαθέτει και «κοντά» για απαιτητικές συνθήκες. Το μεγάλο του ατού είναι η μεγαλύτερη καρότσα της κατηγορίας, που χωρά άνετα 2 ευρωπαλέτες, κάνοντάς το ιδανικό για επαγγελματική χρήση αλλά και για όποιον θέλει ένα σκληροτράχηλο όχημα με μεγάλη πρακτικότητα.
Το νέο KGM Musso κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις χάρη στην εξαιρετική σχέση τιμής – αξίας που προσφέρει όντας το πιο φθηνό διπλοκάμπινο της αγοράς, με τιμή από 29.990 ευρώ. Το κορυφαίο Value for Money ισχύει και για το KGM Musso Grand της δοκιμής με πίσω ανάρτηση 5 συνδέσμων και τετρακίνηση, που ξεκινάει από 34.990 ευρώ στην έκδοση Pro (37.990 με αυτόματο κιβώτιο από την έκδοση LX).
Έχει πολύ ήσυχο diesel κινητήρα 202 ίππων
Με απόδοση 202 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. είναι σε θέση να κάνει το 0-100 km/h σε 11,3 δλ. (σύμφωνα με τον κατασκευαστή), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει 177km/h. Το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία «Νικ. Ι. Θεοχαράκης» ήταν εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο. Σε αυτήν την περίπτωση η ροπή είναι 441 Nm σταθερή από τις 1.400 – 2.800σ.α.λ., όμως στην πράξη αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι η άκρως πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του συνόλου.

Με –οριακά- το μακρύτερο αμάξωμα στην κατηγορία των pick-up (5,4 μ), το Musso Grand έχει μια έντονη, αλλά χωρίς ακρότητες, σχεδιαστική παρουσία.
Η τετρακίνηση ελέγχεται με κουμπί στο ταμπλό και έχει «κοντά»
Το σύστημα τετρακίνησης «Part-4WD» ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα δίπλα σε αυτόν του κιβωτίου ταχυτήτων. Στην καθημερινότητα η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και όταν θελήσει ο οδηγός επιλέγει τετρακίνηση που είναι διαθέσιμη και στην άσφαλτο. Για τις δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις η τετρακίνηση προσφέρει και υπό-πολλαπλασιαμό των σχέσεων («κοντές» σχέσεις).
Έχει τη μεγαλύτερη καρότσα ανάμεσα στα διπλοκάμπινα και χωρά 2 ευρωπαλέτες
Το KGM Musso Grand προσφέρει τη μεγαλύτερη καρότσα στην κατηγορία των διπλοκάμπνων με μήκος 1,61 μ., πλάτος 1,57 μ. και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων στα 570 χλστ., όπου μπορούν να φιλοξενηθούν 2 ευρωπαλέτες και φορτία με βάρος από 794 – 1.085 κιλά (έως 870 κιλά με αυτόματο κιβώτιο). Και στην καμπίνα όμως μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση έως και πέντε ενήλικες, με αυτούς της 2ης σειράς να έχουν μεγάλο «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι τους (ακόμη και αυτοί άνω του 1,85 μ.).
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου KGM Musso Grand 2,2D Auto.
Σελίδα 2 | Eσωτερικό: Μοντέρνο, καλοφτιαγμένοι και πλήρες σαν «επιβατικό» |
Σελίδα 3 | Καρότσα-Χώροι επιβατών: Ευρυχωρία μέσα-έξω! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Με υψηλή απόδοση, χαμηλό θόρυβο και λογική κατανάλωση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ανετο στο δρόμο, ασταμάτητο στο χώμα |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |