Σπορ πινελιές στο αμάξωμα και στάνταρ 17 ιντσών τροχοί αλουμινίου με ελαστικά 205/45 στο πακέτο GT Line.

Το Kia Rio της δοκιμής χάρη στο πακέτο GT Line με τους στάνταρ τροχούς των 17 ιντσών και 205/45 ελαστικά εμφανίζει πιο δυναμική συμπεριφορά με περισσότερη πρόσφυση.

Η σχεδίαση της καμπίνας δείχνει αρκετά μοντέρνα με την οθόνη αφής να κερδίζει τις εντυπώσεις, τα πλαστικά έχουν καλό φινίρισμα και γερή συναρμογή.

Το αγχολυτικό αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο συνεργάζεται σωστά με τον κινητήρα.

Δοκιμή: Kia Rio GT Line

23.886 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2019)

(Μπ)ρίο και ευκολία: Το Kia Rio με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 120 ίππων συνδυάζεται μόνο με το πακέτο GT Line και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε έναν συνδυασμό, που εκτοξεύει τον σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά και την τιμή του.


Το Kia Rio με τον 1,0 T-GDI κινητήρα των 120 ίππων προσφέρεται μόνο με το εξοπλιστικό πακέτο GT Line, που χαρακτηρίζεται από σπορτίφ λεπτομέρειες, όπως στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και δυναμικό body kit, αλλά και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Εκτός από το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο διαθέσιμο είναι και το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT με τη διαφορά να είναι μόλις 730 ευρώ, οπότε η επιλογή του high-tech κιβωτίου και η ευκολία που αυτό προσφέρει φαντάζει μονόδρομος. Βέβαια σαν σύνολο η τιμή των 17.720 ευρώ είναι αρκετά υψηλή για ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας.

Σπορτίφ ευκολία
Ο 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητήρας αποδίδει 120 ίππους με 172 Nm στις 1.500 – 4.000 σ.α.λ.. Στην πράξη τραβάει δυνατά από χαμηλά και μέχρι τις μεσαίες στροφές, κυρίως όμως συνεργάζεται σωστά με το αγχολυτικό αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο. Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα ζωντανές, ειδικά οι ρεπρίζ χάρη στο kickdown του κιβωτίου με το τελευταίο να αφήνει τον κινητήρα να φτάνει αρκετά ψηλά πριν αλλάξει σχέση. Υπάρχει και  δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων αλλαγών μόνο όμως από τον λεβιέ μιας και δεν υπάρχουν paddles στο τιμόνι, τα οποία θα θέλαμε. Με αυτά και με αυτά η κατανάλωση εμφανίζεται «τσιμπιμένη» μιας και η μέση τιμή της στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τα 8,0 λτ./100 χλμ.

Πέρα από τις επιδόσεις το κιβώτιο δρα σαν αγχολυτικό μέσα στην πόλη, όπου το ήδη ευέλικτο Kia Rio (10,2 μ. κύκλος στροφής) γίνεται παιχνιδάκι. Πιο έξω, το Kia Rio της δοκιμής χάρη στο πακέτο GT Line με τους στάνταρ τροχούς των 17 ιντσών και 205/45 ελαστικά εμφανίζει πιο δυναμική συμπεριφορά με περισσότερη πρόσφυση, καλύτερη σταθερότητα και πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού χωρίς να χάνει κάτι ιδιαίτερο σε ποιότητα κύλισης.

Τέλος, στο εσωτερικό, η αρκετά μοντέρνα σχεδίαση ικανοποιεί, με την οθόνη αφής 7 ιντσών να κερδίζει τις εντυπώσεις. Από εκεί και πέρα, τα πλαστικά έχουν καλό φινίρισμα και γερή συναρμογή, με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές να είναι επαρκείς για 4 άτομα.

Hyundai
vw