
Δοκιμή: Mercedes GLC | Diesel & mild hybrid με 220 PS
Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes GLC στην τετρακίνητη ντίζελ έκδοση με 197 άλογα (+23 ίππους boost). Premium όσο δεν πάει, με πιο δυναμικό στυλ, μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους, αλλά και τεχνολογικά εξελιγμένη έχοντας mild και plug-in hybrid συστήματα και αναβαθμισμένο infotainment.
Χλιδάτη SUVάρα με υβριδικό diesel & 4κίνηση
Και όμως, το best seller μοντέλο της Mercedes τα τελευταία δύο χρόνια δεν είναι ούτε η A-Class, ούτε η C-Class. Eίναι η GLC, η οποία εδραιώθηκε στην μεσαία κατηγορία των SUV χάρη στην premium στόχευση σε κάθε της παράμετρο, είτε μιλάμε για την ελληνική αγορά, είτε για παγκόσμια κλίμακα (πάνω από 2,5 εκ. πωλήσεις). Μετά από 7 χρόνια (το 2015 αντικατέστησε την GLK), η Mercedes λάνσαρε τη 2η γενιά της GLC την οποία δοκιμάζουμε στην Ελλάδα στην diesel και ήπια υβριδική έκδοση με 2λιτρο κινητήρα 197 ίππων, που επικουρούνται και από 23 ακόμα άλογα και 200 Nm ροπής του μικρού ηλεκτροκινητήρα.
Η νέα Mercedes GLC είναι «made in Germany» και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της φίρμας στη Βρέμη και στο Σιντελφίνγεν. Η γκάμα στην αρχή του λανσαρίσματος περιλαμβάνει δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης (GLC 200 και GLC 300) και την επίσης ήπια υβριδική diesel (GLC 220d) της δοκιμής, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η πλαισίωση από τις 3 νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις (GLC 300e/400e/300de 4MATIC, με δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για 104-120 χιλιόμετρα!
Οι τιμές για τις mild hybrid εκδόσεις καθορίζονται από 70.350 ευρώ στην έκδοση GLC 200 4MATIC των 204+23 ίππων, από 72.650 στη diesel έκδοση της δοκιμής μας (220d), από 77.350 ευρώ στην έκδοση GLC 300 4MATIC των 258+23 ίππων και από 79.350 ευρώ στην ισχυρότερη diesel 300 d 4MATIC των 269+20 ίππων.

Χτισμένη πάνω στην τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας MHA (Modular High Architecture), η νέα Mercedes GLC έχει μεγαλώσει με το μήκος της πλέον να φτάνει στα 4.716 χλστ. (+61 χλστ.).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχεδίαση: Πιο sexy και αεροδυναμική
Χτισμένη πάνω στην τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας MHA (Modular High Architecture), η νέα GLC έχει μεγαλώσει με το μήκος της πλέον να φτάνει στα 4.716 χλστ. (+61 χλστ.), ενώ την ίδια στιγμή, το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 15 χιλιοστά (2.888 χιλιοστά), ενώ φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια (6 χιλιοστά μπροστά και 23 πίσω). Από την άλλη πλευρά, το πλάτος παραμένει αναλλοίωτο στα 1.890 χλστ. και το ύψος «μειώνεται» κατά 4 χλστ., με την χαμηλότερη GLC να αγγίζει τα 1.640 χλστ.. Σαν αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με συγκεκριμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις, η GLC έγινε πιο αεροδυναμική με το συντελεστή οπισθέλκουσας να πέφτει από το 0,31 στο εντυπωσιακό -για τα δεδομένα της κατηγορίας- 0,29!Εστιάζοντας, τώρα, καθαρά στο κομμάτι «design», το πολυτελές μεσαίο γερμανικό υιοθετεί μία πιο δυναμική φιλοσοφία που τονίζεται με το πακέτο AMG Advance (+3.990 ευρώ), αλλά και τους πολυάκτινους τροχούς των 20 ιντσών (+1.522 ευρώ). Σε κεντρικό πλάνο βρίσκονται οι πιο ευκρινείς προβολείς, η μεγαλύτερη μάσκα και το πιο εμφανές έμβλημα, με τις εισαγωγές αέρα να φαντάζουν πιο ταιριαστές στο ευρύτερο σπορτίφ «πακέτο» που προβάλλει η Mercedes. Διαφορετικό σε σχέση με όσα είχαμε γνωρίσει είναι και το πίσω μέρος με τα πιο λεπτά φώτα, ενώ παρόμοια λογική με το παρελθόν συναντάμε στις ενδιαφέρουσας σχεδίασης δύο απολήξεις της εξάτμισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »