Δοκιμή: Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC με 381 άλογα

Δοκιμή: Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC με 381 άλογα

102.878 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2023)

- Plug-in με ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας, σχεδόν 120 χλμ.
- Έχει 381 άλογα και καίει μόνο 6,5 λτ./100 χλμ.
- Στρίβουν και οι πίσω τροχοί για να παρκάρει πιο εύκολα από A-Class
- «Διαβάζει» το κόκκινο φανάρι, τα έργα και το Stop για να σε προειδοποιεί

Plug-in με ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας, σχεδόν 120 χλμ.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της GLC Coupe 400 e είναι το κινητήριο σύνολό της και συγκεκριμένα η μπαταρία της που έχει χωρητικότητα 31,2 kWh, δηλαδή όσο ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης! Αυτή είναι ικανή να κινήσει την GLC για περίπου 120 χλμ. μόνο με ρεύμα (σε ταχύτητες ως 140 χλμ./ώρα), νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για τα υβριδικά πρίζας, πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
 

Έχει 381 άλογα και καίει μόνο 6,5 λτ./100 χλμ.

Mε 381 άλογα, οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές ειδικά αν έχεις επιλέξει το «SPORT» οδηγικό πρόγραμμα που βάζει σε ταυτόχρονη λειτουργία τους δύο κινητήρες. Αν και στο περισσότερο χρόνο η επιλογή θα είναι τα προγράμματα «EL» και «HYBRID, που βάζουν ως προτεραιότητα την κίνηση με ρεύμα και μηδενική κατανάλωση. Σχετικά με την τελευταία, η παράλληλη χρήση των δύο πηγών ενέργειας θα δώσει μια μέση τιμή 6,5 λτ./100 χλμ., που είναι πιο χαμηλή από την GLC 400 e μιας και το μοντέλο της δοκιμής έχει καλύτερη αεροδυναμική.
 

Στρίβουν και οι πίσω τροχοί για να παρκάρει πιο εύκολα από A-Class

Η GLC χάρη στην τετραδιεύθυνση έχει κύκλο στροφής 10,9 μέτρα (11,9 μέτρα χωρίς τη συγκεκριμένη τεχνολογία), όταν η πολύ μικρότερη σε μήκος Mercedes A-Class είναι στα 11, 0 μέτρα. Η ενεργή τετραδιεύθυνση στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους μπροστινούς σε χαμηλές ταχύτητες για βέλτιστη ευελιξία. Στις υψηλές ταχύτητες στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς για top σταθερότητα.
 

«Διαβάζει» το κόκκινο φανάρι, τα σήματα για έργα στο δρόμο ή το Stop και σε προειδοποιεί

H νέα γενιά της Mercedes GLC είναι full στα στάνταρ τεχνολογικά gadget και στις καινοτομίες. Ένα από αυτά είναι και η δυνατότητα να ξεκλειδώνεις και να βάζεις μπροστά με το δακτυλικό σου αποτύπωμα, όπως το κινητό σου. Επιπλέον, το σύστημα ανάγνωσης οδικών πινακίδων «διαβάζει» και τις πινακίδες που προειδοποιούν για έργα στο οδόστρωμα και προειδοποιεί τον οδηγό όταν πλησιάζει σε διασταύρωση με σήμα «STOP» ή κόκκινο φανάρι.
 
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου
 

Σελίδα 2«Hot» SUV-άρα
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει σχεδόν 120 χλμ. μόνο με ρεύμα!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SPRING CHECK MERCEDES
NISSAN