• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σίγουρο και στιβαρό είναι το πάτημα της υβριδικής Corolla στο δρόμο, ενώ παρά την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει και εξαιρετική αίσθηση.

H υβριδική Toyota Corolla των 122 ίππων συνδυάζει με μαεστρικόο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Zoom στις λεπτομέρειες της υβριδικής Toyota Corolla.

Zoom στις λεπτομέρειες της υβριδικής Toyota Corolla.

Zoom στις λεπτομέρειες της υβριδικής Toyota Corolla.

Zoom στις λεπτομέρειες της υβριδικής Toyota Corolla.

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Διαβάστηκε από 145653 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/8/2019
 

H νέα Toyota Corolla ακολουθεί το δρόμο του C-HR και βάζει «Χ» στο κλασσικό diesel, το οποίο ρίχνει στο καναβάτσο με 2 υβριδικά συστήματα κίνησης. Δοκιμάζουμε την «μικρή» υβριδική Corolla των 122 ίππων, όπου οι καταναλώσεις γύρω και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση…

What is new
- «Μικρή» υβριδική νέα Corolla
- Με συνδυαστική ισχύ 122 ίππων
- «Καίει» 5,2 λτ./100 χλμ 
- Στην πόλη ακόμη λιγότερο
- Από 20.970 ευρώ

Το όνομα Corolla είναι ξανά στο προσκήνιο για όλες τις εκδόσεις του μικρομεσαίου οικογενειακού της Toyota, οπότε λογικό και επόμενο ήταν να δούμε και την υβριδική. Για την ακρίβεια, τις υβριδικές της εκδόσεις, γιατί σε αντίθεση με τα πάλαι ποτέ υβριδικά Auris, η χάτσμπακ Corolla προσφέρεται με 2 υβριδικές επιλογές: Μία «μεγάλη» με 2λιτρο βενζινοκινητήρα και συνδυαστική ισχύ 180 ίππων, αλλά και μία της… διπλανής πόρτας με κινητήρα 1,8 λτ. και συνδυαστική ισχύ 122 ίππων, την οποία και δοκιμάζουμε αμέσως μετά τη συμβατική Corolla με τον 1,2 turbo βενζινοκινητήρα. Όπως είχαμε αναφέρει, το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της νέας Corolla είναι η εμφάνιση με σωστές αναλογίες και ισορροπημένο συνδυασμό ακμών και καμπύλων. Η υβριδική Corolla δεν διαφέρει με εξαίρεση φυσικά τα σχετικά λογότυπα στα μπροστινά φτερά και στην πίσω πόρτα, αλλά και το μπλε φόντο στα σήματα της Toyota. Ακόμα πιο θελτική κάνει την μυώδη εικόνα της Corolla η έκδοση Black Edition της δοκιμής με τη διχρωμία, που επιβάλλει η μαύρη οροφή.

Από 20.970 ευρώ
Η «βασική» υβριδική έκδοση της Corolla είναι διαθέσιμη από το πακέτο Live και 20.970 ευρώ, τιμή που είναι αντίστοιχη ή και χαμηλότερη από αυτή των αντίστοιχης ιπποδύναμης πρωταγωνιστικών diesel μικρομεσαίων (κατά σειρά Peugeot 308 1,5d 130 PS Active με 21.300 ευρώ, Οpel Astra 1,6d 136 PS 120 Edition με 19.800 ευρώ και VW Golf 1,6 TDI 116 PS Comfortline με 21.890 ευρώ). Από τον εξοπλισμό ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου (721 ευρώ) και περιλαμβάνοντας στάνταρ στοιχεία όπως οι LED προβολείς, ο διζωνικός κλιματισμός, οι ηλεκτρικές ευκολίες, το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά κυρίως το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota. Αυτό διαθέτει το νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, το σύστημα αποφυγής εκούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματους προβολείς , ενημέρωση για τις τυφλές γωνίες του αμαξώματος, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κ.α.. Εκτός από αυτά τα συστήματα υποβοήθησης, η νέα Corolla διαθέτει ανάλογα με την έκδοση ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, Head Up Display, σύστημα ειδοποίησης βοήθειας σε περίπτωση κινδύνου, ηχοσύστημα JBL υψηλής πιστότητας, ασύρματη φόρτιση κινητού, πανοραμική οροφή και έξυπνο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια