
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ταμπλό του νέου Sandero διαφέρει αρκετά από του προηγούμενου και είναι πιο σύγχρονο, ενώ αν και πάλι χρησιμοποιεί σκληρά πλαστικά εντούτοις είναι καλύτερα κατασκευασμένο.
Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας
167.110 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2021)
Εσωτερικό- Χώροι: Καλύτερο στα σημεία, μεγαλύτερο σε χώρους

Την πιο σύγχρονη εικόνα του Sandero Streetway συμπληρώνουν τα στοιχεία εξοπλισμού, διαθέτοντας μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης, Cruise Control και σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης από τη βασική έκδοση Life. Ο οδηγός κάθεται ψηλά ακόμα και στην έκδοση Streetway, αλλά νιώθει άνετα και λαμβάνει καλή εργονομία, ενώ και οι υπόλοιποι επιβάτες του θα μετακινηθούν άνετα στα μαλακά καθίσματα, με τους χώρους να είναι επαρκείς. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Dacia Sandero προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, αλλά και έναν κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών με όγκο 410 λίτρα επωφελούμενο το μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (2.604 χλστ.), ενώ το εσωτερικό πλάτος και το ύψος παραμένουν στα επίπεδα του προηγούμενου. Σε κάθε περίπτωση οι χώροι του προσφέρουν άλλο ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατηγορία.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Διπλού καυσίμου, διπλής απόδοσης & με 1.464 χιλιόμετρα αυτονομίας
Το Sandero Streetway εφοδιάζεται στην έκδοση της δοκιμής με τον 1.000άρη TCe βενζινοκινητήρα της Renault, ο οποίος ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιο από τα 2 καύσιμα θα χρησιμοποιεί, ενώ συνδυάζοντας και τα δύο μπορεί να καλύψει θεωρητικά έως 1.464 χιλιόμετρα απόστασης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί βενζίνη (893 χλμ. αυτονομίας) και 7,0 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο (571 χιλιόμετρα αυτονομίας).
¶λλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Sandero είναι πως η απόδοση ανέρχεται στους 100 ίππους όταν καταναλώνει LPG και στους 91 ίππους όταν χρησιμοποιεί τη βενζίνη ως βασικό καύσιμο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι σημαντικά καλύτερες στην πρώτη περίπτωση. Στην πράξη ο TCe ικανοποιεί με την απόκρισή του και το τράβηγμά του σε κάθε περίπτωση εκμεταλλευόμενο και το 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ η τρικύλινδρη φύση του φτάνει στα αυτιά των επιβατών ελαφρώς πιο αυξημένη όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο. Εξετάζοντας το κόστος από την κίνησή του που αποτελεί το δυνατότερο σημείο της συγκεκριμένης έκδοσης, θα χρειαστούν μόλις 5,8 ευρώ/100 χλμ. LPG (με μέση τιμή 0,827 ευρώ/λίτρο) ή 9 ευρώ περίπου για κάθε 100 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας βενζίνη.

Η προαιρετική οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό των 8 ιντσών εκσυγχρονίζει την εικόνα του νέου Sandero. Όμορφη ωστόσο και πρακτική είναι και η οθόνη των 3,5 ιντσών της βασικής έκδοσης που «κρύβεται» στο ταμπλό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Την πιο σύγχρονη εικόνα του Sandero Streetway συμπληρώνουν τα στοιχεία εξοπλισμού, διαθέτοντας μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης, Cruise Control και σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης από τη βασική έκδοση Life. Ο οδηγός κάθεται ψηλά ακόμα και στην έκδοση Streetway, αλλά νιώθει άνετα και λαμβάνει καλή εργονομία, ενώ και οι υπόλοιποι επιβάτες του θα μετακινηθούν άνετα στα μαλακά καθίσματα, με τους χώρους να είναι επαρκείς. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Dacia Sandero προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, αλλά και έναν κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών με όγκο 410 λίτρα επωφελούμενο το μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (2.604 χλστ.), ενώ το εσωτερικό πλάτος και το ύψος παραμένουν στα επίπεδα του προηγούμενου. Σε κάθε περίπτωση οι χώροι του προσφέρουν άλλο ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατηγορία.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Διπλού καυσίμου, διπλής απόδοσης & με 1.464 χιλιόμετρα αυτονομίας
Το Sandero Streetway εφοδιάζεται στην έκδοση της δοκιμής με τον 1.000άρη TCe βενζινοκινητήρα της Renault, ο οποίος ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιο από τα 2 καύσιμα θα χρησιμοποιεί, ενώ συνδυάζοντας και τα δύο μπορεί να καλύψει θεωρητικά έως 1.464 χιλιόμετρα απόστασης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί βενζίνη (893 χλμ. αυτονομίας) και 7,0 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο (571 χιλιόμετρα αυτονομίας).
¶λλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Sandero είναι πως η απόδοση ανέρχεται στους 100 ίππους όταν καταναλώνει LPG και στους 91 ίππους όταν χρησιμοποιεί τη βενζίνη ως βασικό καύσιμο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι σημαντικά καλύτερες στην πρώτη περίπτωση. Στην πράξη ο TCe ικανοποιεί με την απόκρισή του και το τράβηγμά του σε κάθε περίπτωση εκμεταλλευόμενο και το 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ η τρικύλινδρη φύση του φτάνει στα αυτιά των επιβατών ελαφρώς πιο αυξημένη όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο. Εξετάζοντας το κόστος από την κίνησή του που αποτελεί το δυνατότερο σημείο της συγκεκριμένης έκδοσης, θα χρειαστούν μόλις 5,8 ευρώ/100 χλμ. LPG (με μέση τιμή 0,827 ευρώ/λίτρο) ή 9 ευρώ περίπου για κάθε 100 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας βενζίνη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »