• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Το ταμπλό του νέου Sandero διαφέρει αρκετά από του προηγούμενου και είναι πιο σύγχρονο, ενώ αν και πάλι χρησιμοποιεί σκληρά πλαστικά εντούτοις είναι καλύτερα κατασκευασμένο.

Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας

80.626 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2021

Εσωτερικό- Χώροι: Καλύτερο στα σημεία, μεγαλύτερο σε χώρους

Η προαιρετική οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό των 8 ιντσών εκσυγχρονίζει την εικόνα του νέου Sandero.  Όμορφη ωστόσο και πρακτική είναι και η οθόνη των 3,5 ιντσών της βασικής έκδοσης που «κρύβεται» στο ταμπλό.

Η προαιρετική οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό των 8 ιντσών εκσυγχρονίζει την εικόνα του νέου Sandero. Όμορφη ωστόσο και πρακτική είναι και η οθόνη των 3,5 ιντσών της βασικής έκδοσης που «κρύβεται» στο ταμπλό.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αρκετά διαφοροποιημένο είναι το νέο Dacia Sandero και στο εσωτερικό του, προβάλλοντας έναν ευχάριστο και σύγχρονο διάκοσμο που ενισχύεται και από την πρακτικότητά του. Το ταμπλό είναι και πάλι κατασκευασμένο από σκληρά πλαστικά όπως άλλωστε συμβαίνει και στα περισσότερα μέρη του, όμως η ποιότητα της συναρμολόγησης είναι αναβαθμισμένη και παρουσιάζει και πιο προσεγμένο φινίρισμα κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. `Η διαφορετικά, η αίσθηση απτής ποιότητας είναι ανώτερη από αυτή που αναμένεις ένεκα της δελεαστικής του τιμής. Στο κέντρο του ταμπλό ψηλά βρίσκεται το νέο σύστημα infotainment που διαθέτει μια οθόνη αφής 8 ιντσών στην έκδοση Style (σ.σ. 3,5 ιντσών στην βασική),  με όμορφα γραφικά και ανάλυση, ενώ πόντους στον διάκοσμο δίνει και η υφασμάτινη φάσα που διατρέχει κεντρικά το ταμπλό από άκρη σε άκρη.


Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές.

Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές.

Την πιο σύγχρονη εικόνα του Sandero Streetway συμπληρώνουν τα στοιχεία εξοπλισμού, διαθέτοντας μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης, Cruise Control και σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης από τη βασική έκδοση Life. Ο οδηγός κάθεται ψηλά ακόμα και στην έκδοση Streetway, αλλά νιώθει άνετα και λαμβάνει καλή εργονομία, ενώ και οι υπόλοιποι επιβάτες του θα μετακινηθούν άνετα στα μαλακά καθίσματα, με τους χώρους να είναι επαρκείς. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Dacia Sandero προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, αλλά και έναν κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών με όγκο 410 λίτρα επωφελούμενο το μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (2.604 χλστ.), ενώ το εσωτερικό πλάτος και το ύψος παραμένουν στα επίπεδα του προηγούμενου. Σε κάθε περίπτωση οι χώροι του προσφέρουν άλλο ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατηγορία.

Κινητήρας-Επιδόσεις:  Διπλού καυσίμου, διπλής απόδοσης & με 1.464 χιλιόμετρα αυτονομίας
Το Sandero Streetway εφοδιάζεται στην έκδοση της δοκιμής με τον 1.000άρη TCe βενζινοκινητήρα της Renault, ο οποίος ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιο από τα 2 καύσιμα θα χρησιμοποιεί, ενώ συνδυάζοντας και τα δύο μπορεί να καλύψει θεωρητικά έως 1.464 χιλιόμετρα απόστασης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί βενζίνη (893 χλμ. αυτονομίας) και 7,0 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο (571 χιλιόμετρα αυτονομίας).

Χρησιμοποιώντας και τα δύο καύσιμα, το Sandero Streetway μπορεί να καλύψει έως 1.464 χιλιόμετρα με κόστος 103 ευρώ.

Χρησιμοποιώντας και τα δύο καύσιμα, το Sandero Streetway μπορεί να καλύψει έως 1.464 χιλιόμετρα με κόστος 103 ευρώ.


¶λλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Sandero είναι πως η απόδοση ανέρχεται στους 100 ίππους όταν καταναλώνει LPG και στους 91 ίππους όταν χρησιμοποιεί τη βενζίνη ως βασικό καύσιμο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι σημαντικά καλύτερες στην πρώτη περίπτωση. Στην πράξη ο TCe ικανοποιεί με την απόκρισή του και το τράβηγμά του σε κάθε περίπτωση εκμεταλλευόμενο και το 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ η τρικύλινδρη φύση του φτάνει στα αυτιά των επιβατών ελαφρώς πιο αυξημένη όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο. Εξετάζοντας το κόστος από την κίνησή του που αποτελεί το δυνατότερο σημείο της συγκεκριμένης έκδοσης, θα χρειαστούν μόλις 5,8 ευρώ/100 χλμ. LPG (με μέση τιμή 0,827 ευρώ/λίτρο) ή 9 ευρώ περίπου για κάθε 100 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας βενζίνη.

Φυσικά είναι καλύτερα όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο ως καύσιμο τόσο από άποψη κατανάλωσης, όσο και επιδόσεων.

Φυσικά είναι καλύτερα όταν χρησιμοποιεί το υγραέριο ως καύσιμο τόσο από άποψη κατανάλωσης, όσο και επιδόσεων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

18 διαθέσιμα άρθρα για DACIA  SANDERO