• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όπως όλο το αυτοκίνητο: ο κινητήρας κάνει τη δουλειά ήσυχα και αθόρυβα ενώ κατεπιλογήν (με τα προγράμματα οδήγησης) μπορεί να παρουσιαστεί ως πιο ήπιος (Eco) ή πιο δυναμικός (Sport).

Πολύ ισορροπημένη «γεύση» έχει το βενζινοκίνητο Megane στο δρόμο: Γέρνει λιγότερο από όσο περιμένει κανείς με βάση τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης ενώ αν του ζητηθεί μπορεί να κινηθεί αρκετά σβέλτα.

Kινητήρας: Ήσυχος, γραμμικός & ρυθμίσιμος

Διαβάστηκε από 49262 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2018
 

Ο 1,2 βενζινοκινητήρας ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του Megane. Κατ`αρχάς, επειδή είναι εξ`ορισμου πιο ήσυχος από τον ντίζελ, κάνει την ήδη καλά μονωμένη καμπίνα να δείχνει ακόμα πιο…. «Ζεν». Η ομαλότητα και η γραμμικότητα είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το ξεδίπλωμα της δύναμης. Είναι αισθητό ότι από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω το μπρίο του μοτέρ είναι πιο ενισχυμένο αλλά και χαμηλότερα από αυτό το επίπεδο η αίσθηση που παίρνει ο οδηγός είναι θετική. Αυτά αλλάζουν με τα προγράμματα οδήγησης του συστήματος Multi-Sense. Στην επιλογή Eco όλα γίνονται πιο ράθυμα με πιο ήπια απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού ενώ στη Sport o κινητήρας σφίγγει πιο καλά τους μύες του και είναι σαφώς πιο δυναμική η παρουσία του. Με ανοικτό παράθυρο ακούγεται ευχάριστα η «αναπνοή» και το σφύριγμα του τούρμπο κάτι που έχουμε ξανασημειώσει για τον κινητήρα αυτό. Εμείς θα προτείναμε πάντως το προφίλ Eco για μέσα στην πόλη όπου οι τιμές κατανάλωσης είναι εύκολο να ξεφύγουν, το Normal για το ταξίδι και το Sport για μια πιο δραστήρια στιγμή σε ορεινό κομμάτι. Το τιμόνι ακολουθεί την ίδια λογική με τα υπόλοιπα επιμέρους τμήματα: αποδεικνύεται αποτελεσματικό χωρίς νωρίτερα να έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες με την αίσθησή του. Η ανάρτηση το ίδιο: είναι μαλακή, σχεδόν ανεπηρέαστη από λακούβες και ταυτόχρονα κρατάει με γερό χέρι τις κλίσεις υπό έλεγχο. Γενικά το Megane έχει έναν τρόπο να σε βάζει πολύ προοδευτικά σε μια δυναμική οδηγική διάθεση και εν τέλει φτάνεις να απολαμβάνεις μια ωραία εμπειρία οδήγησης χωρίς ακρότητες σε κάποια ρύθμιση. Πολύ θετικά είναι τα φρένα και σχεδόν άριστη η θέση οδήγησης με κάθισμα το οποίο σε κρατάει σταθερό αλλά και ξεκούραστο. Αναμφίβολα μια πολύ καλή, λεπτή ισορροπία γεύσεων, δε νομίζετε;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

3 ατμοσφαιρικά μικρά με τιμή χώμα!

Έρχεται το Golf των φτωχών;

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Είναι τα αυτόματα για «ατζαμήδες»;

Τα 5 highlights της Peugeot (+videos)

Ο νέος 1.000άρης Ecoboost του Focus

Επισκευή παρμπριζ γρήγορα & δωρεάν

Εσύ τι ξέρεις για το σύστημα TPMS;

Υγρά φρένων: Έλεγξε τα μόνος σου (vid)

Κολλάνε πόρτες και καπό; Αυτή είναι η λύση!

Έρχεται Mercedes G 400 d με 330 άλογα

Δύο νέες εκδόσεις για Jaguar F-Pace

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »