3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σε ορεινή διαδρομή, το Polo μπορεί να κάνει πολύ γρήγορα περάσματα, φυσικά πάντα με την ψυχραιμία που συνεπάγεται ο κωδικός «GTI».
Στο δρόμο: Αποτελεσματικό και ταχύτατο
60.088 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2018)
Στο δρόμο το Polo GTI δείχνει ότι έχει αλλάξει ελαφρώς τη συνταγή του, με την έννοια ότι πήρε το θάρρος να βάλει μια πιο σφικτή ρύθμιση στην ανάρτησή του. Το όχημα που βλέπετε είχε την καλή επιλογή, με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, η οποία έχει Normal και Sport χαρτογράφηση (την περιμέναμε στα έξτρα, με βάση ό,τι ξέραμε από την παρουσίαση έξω, αλλά ήρθε στα στάνταρ τελικά). Όλα ελέγχονται από τον επιλογέα προγράμματος οδήγησης ο οποίος «πειράζει» τα χαρακτηριστικά και σε άλλα περιφερειακά: τιμόνι, κιβώτιο, απόκριση πεντάλ βενζίνης. Στην δε επιλογή Individual ο χειριστής μπορεί να διαμορφώσει μέχρι και τον ήχο ή τον κλιματισμό.
Στα πιο σημαντικά τώρα, το αξιόλογο είναι ότι είναι αισθητά τα σκαλοπάτια από τη μία ρύθμιση στην άλλη και στην επιλογή Sport, το Polo τείνει να γίνει απόλυτο, γεγονός που εμάς μας άρεσε. Δε θα ενοχλήσει στην πράξη πάνω από λακκούβες, δε θα ήταν VW αν το έκανε, αλλά μεταφέρει στους επιβαίνοντες μια καλή περιγραφή από το ανάγλυφο του δρόμου. Πιθανότατα όμως με τις 17άρες (στάνταρ) ζάντες η εικόνα θα είναι πιο καλή ως προς την άνεση.
Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, σχετικά ελαφριά αρχικά, αλλά τη φτιάχνει ο ηλεκτρονικός «βοηθός» μας, ενώ και το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και ικανό να διαχειριστεί ακόμα και πιο πολύ δύναμη. Η πρόσφυση θα ικανοποιήσει, αν και συχνά σε κακό δρόμο δείχνει να την ψάχνει το Polo, και σε γρήγορες ορεινές διαδρομές ο οδηγός μπορεί να πατήσει το δεξί πεντάλ αρκετά νωρίς στην έξοδο της στροφής με τον εμπρός άξονα να είναι σταθερότατος, χάρη και στο XDS. Τα μεγάλα μετατρόχια έχουν δώσει φοβερή σιγουριά, ειδικά σε αυτό το Polo, ενώ και το πίσω μέρος χωρίς να είναι το πιο δραστήριο που υπάρχει, βοηθά γλυκά στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς. Κορυφαία τα φρένα, το βλέπεις άμεσα με την αίσθηση του πεντάλ και το έδειξε μετά και η σχετική μέτρηση.
Ωραία αίσθηση δίνουν οι 18άρες ζάντες, αλλά για την Ελλάδα οι 17άρες θα έχουν πιο πολλά οφέλη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στα πιο σημαντικά τώρα, το αξιόλογο είναι ότι είναι αισθητά τα σκαλοπάτια από τη μία ρύθμιση στην άλλη και στην επιλογή Sport, το Polo τείνει να γίνει απόλυτο, γεγονός που εμάς μας άρεσε. Δε θα ενοχλήσει στην πράξη πάνω από λακκούβες, δε θα ήταν VW αν το έκανε, αλλά μεταφέρει στους επιβαίνοντες μια καλή περιγραφή από το ανάγλυφο του δρόμου. Πιθανότατα όμως με τις 17άρες (στάνταρ) ζάντες η εικόνα θα είναι πιο καλή ως προς την άνεση.
Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, σχετικά ελαφριά αρχικά, αλλά τη φτιάχνει ο ηλεκτρονικός «βοηθός» μας, ενώ και το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και ικανό να διαχειριστεί ακόμα και πιο πολύ δύναμη. Η πρόσφυση θα ικανοποιήσει, αν και συχνά σε κακό δρόμο δείχνει να την ψάχνει το Polo, και σε γρήγορες ορεινές διαδρομές ο οδηγός μπορεί να πατήσει το δεξί πεντάλ αρκετά νωρίς στην έξοδο της στροφής με τον εμπρός άξονα να είναι σταθερότατος, χάρη και στο XDS. Τα μεγάλα μετατρόχια έχουν δώσει φοβερή σιγουριά, ειδικά σε αυτό το Polo, ενώ και το πίσω μέρος χωρίς να είναι το πιο δραστήριο που υπάρχει, βοηθά γλυκά στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς. Κορυφαία τα φρένα, το βλέπεις άμεσα με την αίσθηση του πεντάλ και το έδειξε μετά και η σχετική μέτρηση.
Οσο κανει το 1000αρι με καποια εξτρα κανει το gti!!!ωρε κοροιδια,,(μια αποδειξη οτι δουλευουν τον κοσμο τοσα χρονια και πουλανε το σημα στον ασχετο αγοραστη )..εννοειτε οτι θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα το i30n που ειναι και ανωτερο και απο το golfaki gti!!
Περασε τα 1929cc.... καληνυχτα Ελλαδα. Πολυ καλη τιμη κατα τα αλλα και γενικα ωραιο εργαλειο αλλα....
Τώρα είναι άδικο να συγκρίνετε ένα διλιτρο κινητήρα με έναν 1500cc.Στα 22000 ΧΙΛ. η τιμή είναι πολύ καλή για το Polo άλλα απαγορευτική για μας τους ιθαγενείς (έλληνες).Πόλο με κλειστά τα μάτια θα έπαιρνα Για μένα κορυφή στην κατηγορία του και αν γυρνούσα ποτέ να δω το Φιεστα θα ήταν το προηγούμενο το 1.6 st το τετρακιλυνδρο απλά διότι σιχαίνομαι τα ελατωματικα τρικυλινδρα
Είναι δυνατόν να έχει μόνο 40 λίτρα ντεπόζιτο, δεν μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερο..?Δηλαδή κάθε 320-340 χιλιόμετρα max θα έχει αναμμένο λαμπάκι βενζίνης..Μάλιστα..