• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε ορεινή διαδρομή, το Polo μπορεί να κάνει πολύ γρήγορα περάσματα, φυσικά πάντα με την ψυχραιμία που συνεπάγεται ο κωδικός «GTI».

Ωραία αίσθηση δίνουν οι 18άρες ζάντες, αλλά για την Ελλάδα οι 17άρες θα έχουν πιο πολλά οφέλη.

Στο δρόμο: Αποτελεσματικό και ταχύτατο

Διαβάστηκε από 31916 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018
 

Στο δρόμο το Polo GTI δείχνει ότι έχει αλλάξει ελαφρώς τη συνταγή του, με την έννοια ότι πήρε το θάρρος να βάλει μια πιο σφικτή ρύθμιση στην ανάρτησή του. Το όχημα που βλέπετε είχε την καλή επιλογή, με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, η οποία έχει Normal και Sport χαρτογράφηση (την περιμέναμε στα έξτρα, με βάση ό,τι ξέραμε από την παρουσίαση έξω, αλλά ήρθε στα στάνταρ τελικά). Όλα ελέγχονται από τον επιλογέα προγράμματος οδήγησης ο οποίος «πειράζει» τα χαρακτηριστικά και σε άλλα περιφερειακά: τιμόνι, κιβώτιο, απόκριση πεντάλ βενζίνης. Στην δε επιλογή Individual ο χειριστής μπορεί να διαμορφώσει μέχρι και τον ήχο ή τον κλιματισμό. 

Στα πιο σημαντικά τώρα, το αξιόλογο είναι ότι είναι αισθητά τα σκαλοπάτια από τη μία ρύθμιση στην άλλη και στην επιλογή Sport, το Polo τείνει να γίνει απόλυτο, γεγονός που εμάς μας άρεσε. Δε θα ενοχλήσει στην πράξη πάνω από λακκούβες, δε θα ήταν VW αν το έκανε, αλλά μεταφέρει στους επιβαίνοντες μια καλή περιγραφή από το ανάγλυφο του δρόμου. Πιθανότατα όμως με τις 17άρες (στάνταρ) ζάντες η εικόνα θα είναι πιο καλή ως προς την άνεση.

Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, σχετικά ελαφριά αρχικά, αλλά τη φτιάχνει ο ηλεκτρονικός «βοηθός» μας, ενώ και το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και ικανό να διαχειριστεί ακόμα και πιο πολύ δύναμη. Η πρόσφυση θα ικανοποιήσει, αν και συχνά σε κακό δρόμο δείχνει να την ψάχνει το Polo, και σε γρήγορες ορεινές διαδρομές ο οδηγός μπορεί να πατήσει το δεξί πεντάλ αρκετά νωρίς στην έξοδο της στροφής με τον εμπρός άξονα να είναι σταθερότατος, χάρη και στο XDS. Τα μεγάλα μετατρόχια έχουν δώσει φοβερή σιγουριά, ειδικά σε αυτό το Polo, ενώ και το πίσω μέρος χωρίς να είναι το πιο δραστήριο που υπάρχει, βοηθά γλυκά στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς. Κορυφαία τα φρένα, το βλέπεις άμεσα με την αίσθηση του πεντάλ και το έδειξε μετά και η σχετική μέτρηση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »