• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε ορεινή διαδρομή, το Polo μπορεί να κάνει πολύ γρήγορα περάσματα, φυσικά πάντα με την ψυχραιμία που συνεπάγεται ο κωδικός «GTI».

Ωραία αίσθηση δίνουν οι 18άρες ζάντες, αλλά για την Ελλάδα οι 17άρες θα έχουν πιο πολλά οφέλη.

Στο δρόμο: Αποτελεσματικό και ταχύτατο

Διαβάστηκε από 34148 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018
 

Στο δρόμο το Polo GTI δείχνει ότι έχει αλλάξει ελαφρώς τη συνταγή του, με την έννοια ότι πήρε το θάρρος να βάλει μια πιο σφικτή ρύθμιση στην ανάρτησή του. Το όχημα που βλέπετε είχε την καλή επιλογή, με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, η οποία έχει Normal και Sport χαρτογράφηση (την περιμέναμε στα έξτρα, με βάση ό,τι ξέραμε από την παρουσίαση έξω, αλλά ήρθε στα στάνταρ τελικά). Όλα ελέγχονται από τον επιλογέα προγράμματος οδήγησης ο οποίος «πειράζει» τα χαρακτηριστικά και σε άλλα περιφερειακά: τιμόνι, κιβώτιο, απόκριση πεντάλ βενζίνης. Στην δε επιλογή Individual ο χειριστής μπορεί να διαμορφώσει μέχρι και τον ήχο ή τον κλιματισμό. 

Στα πιο σημαντικά τώρα, το αξιόλογο είναι ότι είναι αισθητά τα σκαλοπάτια από τη μία ρύθμιση στην άλλη και στην επιλογή Sport, το Polo τείνει να γίνει απόλυτο, γεγονός που εμάς μας άρεσε. Δε θα ενοχλήσει στην πράξη πάνω από λακκούβες, δε θα ήταν VW αν το έκανε, αλλά μεταφέρει στους επιβαίνοντες μια καλή περιγραφή από το ανάγλυφο του δρόμου. Πιθανότατα όμως με τις 17άρες (στάνταρ) ζάντες η εικόνα θα είναι πιο καλή ως προς την άνεση.

Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, σχετικά ελαφριά αρχικά, αλλά τη φτιάχνει ο ηλεκτρονικός «βοηθός» μας, ενώ και το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και ικανό να διαχειριστεί ακόμα και πιο πολύ δύναμη. Η πρόσφυση θα ικανοποιήσει, αν και συχνά σε κακό δρόμο δείχνει να την ψάχνει το Polo, και σε γρήγορες ορεινές διαδρομές ο οδηγός μπορεί να πατήσει το δεξί πεντάλ αρκετά νωρίς στην έξοδο της στροφής με τον εμπρός άξονα να είναι σταθερότατος, χάρη και στο XDS. Τα μεγάλα μετατρόχια έχουν δώσει φοβερή σιγουριά, ειδικά σε αυτό το Polo, ενώ και το πίσω μέρος χωρίς να είναι το πιο δραστήριο που υπάρχει, βοηθά γλυκά στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς. Κορυφαία τα φρένα, το βλέπεις άμεσα με την αίσθηση του πεντάλ και το έδειξε μετά και η σχετική μέτρηση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Ράλι Γερμανίας: Θρίαμβος Τάνακ και 1-2-3 για Toyota

Η κίνηση στους δρόμους

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »