• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας.

Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση.

Δοκιμή: Νέο VW Polo GTI

Διαβάστηκε από 32919 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018
 

Η νέα γενιά του VW Polo GTI προβάλει ένα πιο μπρουτάλ προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, με σκληρή ανάρτηση και αρκετό θόρυβο από την εξάτμιση. Ας δούμε πώς λειτουργεί όλο αυτό.

Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για την κατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ είτε πρόκειται για μικρομεσαία είτε για μικρά. Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση. Στην κλάση των μικρών φυσικά και είναι υπαρκτή η τάση αυτή και μάλιστα η ωριμότητα των γρήγορων εκδόσεων της εκάστοτε γκάμας ακολουθεί τη γενικότερη ενηλικίωση που βιώνουν και οι απλές εκδόσεις. Για παράδειγμα το Polo.

H νέα γενιά του έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε μπορεί να συγκρίνεται με τα λίγο παλαιότερα Golf. Το ίδιο γίνεται αναλογικά και με το GTI. Το νέο Polo με τα τρία αυτά γράμματα πάνω στη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, έχει βάλει πια τόσο πολλά στοιχεία που μέχρι τώρα τα θεωρούσαμε ταμπού για μικρό μοντέλο, ώστε κάνει τους προκατόχους του να μοιάζουν λίγο πιο «παιδικά» παιχνίδια και το ίδιο να φαντάζει λίγο πιο… ανδρικό. 

Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI: μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο - όχι ότι λείπουν και πιο ψαγμένες επιλογές από το μενού όπως ένα ωραίο μπλε. 

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος όμως φέρνει κι ένα μορφασμό αποδοκιμασίας στο άκουσμά του κυβισμού του, για φορολογικούς λόγους κυρίως. Διότι η τιμή εκκίνησης δεν είναι καθόλου αποθαρρυντική στα 21.950 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «δικό μας» GTI με το DSG σκαρφαλώνει στα 24.950 ευρώ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »