Η γκάμα του Opel Grandland X προσθέτει ένα νέο συνδυασμό, με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. με απόδοση 130 ίππους και το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Το EAT8 κιβώτιο είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο 120 Edition με συνολικό κόστος αγοράς του μοντέλου τα 26.000 ευρώ.

Το εσωτερικό του Grandland X παραμένει ξεχωριστό αισθητικά και ιδιαίτερα σύγχρονο, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά για την κατηγορία επίπεδα.

Το αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει ομαλές, αλλά και γρήγορες εναλλαγές σχέσεων, χαρίζοντας ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση.

Δοκιμή: Αυτόματο Opel Grandland X

44.983 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2019)

8ετική προσ8ήκη: Η γκάμα του Opel Grandland X προσθέτει στα κινητήρια σύνολά της ένα νέο συνδυασμό, για μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινότητα, με τον ικανό κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. με απόδοση 130 ίππους και το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.


Οι νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 6d ανάγκασαν πολλές εταιρείες να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους, ώστε να πληρούν τα νέα όρια, αναβαθμίζοντας τα μηχανικά τους σύνολα. Αυτή η αναβάθμιση για το βενζινοκίνητο Grandland X με τον 1,2 λτ. Puretech των 130 ίππων, αφορά κυρίως στο νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 πλέον σχέσεις.

Έξτρα ευκολία με αντίτιμο 1.350 ευρώ
Το EAT8 κιβώτιο είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο 120 Edition με συνολικό κόστος αγοράς του μοντέλου τα 26.000 ευρώ. Δηλαδή 1.350 ευρώ ακριβότερα σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η έκδοση 120 Edition χαρακτηρίζεται πλήρης από πλευράς εξοπλισμού με αρκετά στοιχεία άνεσης, όπως ο διζωνικός κλιματισμός και η κάμερα οπισθοπορείας.

Μικρές οι διαφορές σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ο 3κύλινδρος 1,2 λτ. PureTech, αποδίδει 130 ίππους και στην πράξη αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ικανός, προσφέροντας καλές επιδόσεις και νορμάλ τιμές κατανάλωσης. Ο συνδυασμός με το νέο 8τάχυτο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, του επιτρέπει να αναδείξει τα χαρακτηριστικά του, παρουσιάζοντας θετικότατη απόκριση σε όλο το εύρος περιστροφής του και μειώνοντας παράλληλα τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου.

Στην πράξη, το κιβώτιο αυτό παρουσιάζει ομαλές, αλλά και γρήγορες εναλλαγές σχέσεων, χαρίζοντας ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση (0-100 σε 10,8 από 11,3 δλ.). Από την άλλη υπάρχει μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση της τάξεως των 0,5 λτ./100 χλμ. (7,9 από 7,4 λτ./100 χλμ.). Σε κάθε περίπτωση ο ευχάριστος χαρακτήρας του Grandland X κολακεύεται ακόμα περισσότερο από αυτό το κιβώτιο, τόσο εντός πόλης μέσω της ευκολίας που προσφέρει, όσο και εκτός μέσω της πολιτισμένης του λειτουργίας. 

Με επίκεντρο την άνεση και την ποιότητα κύλισης
Κατά τα άλλα, τα οδηγικά χαρακτηριστικά του γερμανικού SUV δεν αλλάζουν με αυτόν τον συνδυασμό κιβωτίου-κινητήρα, παραμένοντας άνετο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώντας τον οδηγό του μέσω της αίσθησης που προσφέρει. Έτσι, το Grandland X «πατάει» σταθερά στο δρόμο και εξακολουθεί να σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του. Παράλληλα «κρύβει» επιμελώς το μέγεθός του όντας ευέλικτο και υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού διατηρώντς αξιοπρόσεκτα περιθώρια πρόσφυσης.

Τέλος, για τις εκτός δρόμου διαδρομές, το Grandland X δεν θα «φοβηθεί», ειδικά με τη βοήθεια του προαιρετικού IntelliGrip (350 ευρώ), που χάρη στα 5 προγράμματα λειτουργίας του είναι σύμμαχος στη light περιπέτεια. Όπως και τα 188 χλστ. από το έδαφος άλλωστε…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center