• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ημιαυτό-ματο DSG κιβώτιο τονίζει τον αστικό χαρακτήρα του SEAT Arona.

Μοντέρνο και καλοφτιαγμένο το εσωτερικό με τον επιλογέα του DSG κιβωτίου να κάνει εδώ τη διαφορά. Θα θέλαμε paddles στο τιμόνι.

Δοκιμή: SEAT Arona με DSG

Διαβάστηκε από 6833 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2019
 

Η έκδοση με τα 115 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI συνδυάζεται και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που τονίζει την ευκολία χρήσης και τον αστικό χαρακτήρα του μικρού ισπανικού crossover.

What is new
- 7άρι ημιαυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Super ευκολία στην καθημερινότητα
- Καίει 0,3 λτ./100 χλμ. πάνω από το χειροκίνητο
- 0,2 δλ. πιο αργό 0-100 αλλά πιο γρήγορες ρεπρίζ
- Από 19.055 ευρώ 

Το βενζινοκίνητο SEAT Arona με τον 1,0 TSI των 115 ίππων είναι διαθέσιμο και με 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, εκτός από το στάνταρ χειροκίνητο 6άρι. Χωρίς να χάσει τίποτα από τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα, το Arona κερδίζει σε ευκολία και σε άνεση ειδικά σε αστικές συνθήκες κίνησης.
 

Οι αλλαγές είναι γρήγορες και ομαλές, αλλά μας κακοφάνηκε η απουσία των paddles στο τιμόνι για σειριακές αλλαγές με τα ακροδάκτυλα. Αυτές μπορούν να γίνουν μόνο με την μετακίνηση του επιλογέα (μπροστά ανεβάζει και πίσω κατεβάζει σε αντίθεση με την σπορ-αγωνιστική νοοτροπία).

Στην επιτάχυνση 0-100 η έκδοση με το DSG7 κιβώτιο χάνει μόλις 0,2 δλ σε σχέση με το χειροκίνητο, ενώ κατά 0,3 λτ./100 χλμ. «τσιμπημένη» είναι η κατανάλωση με τη μέση τιμή να είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Από την άλλη, μεγάλη υπέρ του διαφορά έχει στην επιτάχυνση 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα χάρη στο γρήγορο και άμεσο kickdown (αυτόματο κατέβασμα 1 ή και 2 σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού).

Θα θέλαμε το κιβώτιο να κρατάει τη σχέση στον κόφτή ή να μην κάνει kickdown με σχετική επιλογή του οδηγού, αλλά περισσότερη σημασία έχει η άριστη συνεργασία με τον εύστροφο και δυνατό 1,0 TSI κινητήρα.

Ζήτημα τιμής
Το κιβώτιο DSG7 με τον 1,0 TSI κινητήρα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Style και λόγω φορολογίας ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει 19.055 ευρώ ήτοι 2.100 παραπάνω από την αντίστοιχη χειροκίνητη. Στην πιο πλούσια έκδοση Xcellence η τιμή για το κιβώτιο… πέφτει στα 1.750 ευρώ μιας και το αυτοκίνητο κοστίζει 20.905 ευρώ αντί 19.155 ευρώ της χειροκίνητης.

Η άποψή μας
Πολύ καλό κιβώτιο που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του SEAT Arona και βοηθά την καθημερινότητα στην κίνηση. Λείπουν όμως τα paddles και η τιμή είναι τσιμπημένη. Αν δεν χρειάζεται επί τούτου κιβώτιο του είδους, το χειροκίνητο είναι μια χαρά.

+ Λειτουργία κιβωτίου, ευκολία και ευχρηστία, οδηγική συμπεριφορά,  πληρότητα εξοπλισμού 
- Απουσία paddles στο τιμόνι, τσιμπημένη κατανάλωση, επιπλέον κόστος ειδικά στη βασική έκδοση

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »