• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάθε επίσκεψη στο πρατήριο με το Arona TGI θα σου αφήνει πάντα ένα χαμόγελο.

Το SEAT Arona TGI καταφέρνει να μην δείχνει το παραπάνω βάρος του παραμένοντας άνετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες.

Δοκιμή: SEAT Arona TGI

Διαβάστηκε από 52132 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/8/2019
 

Το crossover που κάνει 100 χλμ. με 4 ευρώ: Το SEAT Arona γίνεται το πρώτο crossover με φυσικό αέριο προσφέροντας απίστευτη οικονομία στο κόστος μετακίνησης και ανακούφιση για την τσέπη του οδηγού.


What is new
- Το πρώτο crossover με CNG
- 1,0 λτ. TGI 90 ίππων βενζίνης/φυσικού αερίου
- 4,7 κιλά CNG/100 χλμ.
- Με 16.905 ευρώ

Kίνηση ματ από τη SEAT, αφού βγάζοντας στον… «αέρα» την TGI έκδοση του SEAT Arona, δημιούργησε το πρώτο crossover που κινείται (και) με φυσικό αέριο, εκτός από βενζίνη. Βέβαια, το κινείται με βενζίνη είναι σχετικό μιας και το ρεζερβουάρ είναι πολύ μικρό (μόλις 9 λτ.) και ουσιαστικά εξυπηρετεί την ανάγκη για μετάβαση στο χώρο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο. Στη χώρα μας το σχετικό δίκτυο δεν είναι ακόμη ευρύ (σήμερα υπάρχουν 8 σταθμοί ανεφοδιασμού στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και από 1 σε Βόλο, Λάρισα, Λαμία και Ιωάννινα). Αισθητικά, το Arona TGI δεν διαφέρει σε τίποτα από τις υπόλοιπες εκδόσεις του ισπανικού αστικού crossover, πέρα φυσικά από το σχετικό λογότυπο στο πίσω μέρος, ακολουθώντας τη νεανική και μοντέρνα λογική σχεδίασης αυτών που χαρακτηρίζεται κομψή και σύγχρονη γενικότερα.

Το απόλυτα οικονομικό Arona με 16.905 ευρώ
Το νέο SEAT Arona TGI είναι διαθέσιμο μόνο στην απόλυτα ικανοποιητική εξοπλιστική έκδοση Style σε τιμή 16.905 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Είναι έτσι μόλις 350 ευρώ πιο ακριβή από την αντίστοιχης απόδοσης και εξοπλισμού έκδοση του 1,0 TSI κινητήρα, ενώ είναι 150 ευρώ φθηνότερη από την αντίστοιχη πάλι έκδοση με τον 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα. Με κόστος CNG 0,859 ευρώ/κιλό, σημαίνει ότι «γεμίζεις» με περίπου 12 ευρώ. Με τις δεξαμενές καυσίμων γεμάτες (14,3 κιλά CNG και 9 λίτρα βενζίνης), η θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 560 χλμ (400 χλμ. με φυσικό αέριο και 160 χλμ. με βενζίνη).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ