• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Δοκιμή: SEAT Tarraco 4Χ4 diesel

13.504 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/3/2020

Πάμε εκδρομή; Έχει χώρους για να φορτώσεις όλα τα μπαγκάζια, ο diesel κινητήρας του δεν καίει, και είναι και τετρακίνητο. Αυτή η έκδοση του SEAT Tarraco σε τσιγκλίζει να φεύγεις από την πόλη κάθε ΣΚ.

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.


Δεν ήταν η πρώτη φορά που το SEAT Tarraco πέρασε την πόρτα του γκαράζ μας. Έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν την κορυφαία diesel έκδοση με τους 190 ίππους, όπως επίσης και τη βασική βενζίνης με τον 1,5 TSI ACT των 150 ίππων, της δοκιμής αυτής όμως θεωρούμε πως του ταιριάζει περισσότερο. Γιατί η κατηγορία των D-SUV χρειάζεται πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό, ενώ το αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση έρχονται να διαμορφώσουν ένα οικογενειακό / εκδρομικό προφίλ.

Και φυσικά, όταν μιλάμε για εκδρομή, ποια είναι τα πρώτα πράγματα που σου έρχονται στο νου; Για εμάς, ψηλά στη λίστα έρχονται οι χώροι, έπειτα ο κινητήρας (πρέπει να είναι οικονομικός) και τρίτον να μπορείς -αν χρειαστεί- να πας σε μια πιο δύσβατη τοποθεσία. 

Ως το μεγαλύτερο SUV της SEAT λοιπόν, το Tarraco κάνει με τον μεγάλο όγκο και διαστάσεις (4.735 χλστ. μήκος) αισθητή την παρουσία του, ενώ οι χώροι του είναι ιδανικοί για να φορτώσεις τα πάντα (760 λτ. ο χώρος αποσκευών). Είτε αυτά είναι τα μπαγκάζια της εκδρομής, είτε οι αποσκευές μιας οικογένειας. ¶λλωστε, μεγάλο οικογενειακό SUV είναι. Εμείς το δοκιμάσαμε και στις δύο αυτές περιπτώσεις και μείναμε έκπληκτοι χωραταξικά.

Ο 2λιτρος TDI των 150 PS και 340 Nm ροπής καίει 5,9 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι (7,9 λτ. η μέση κατανάλωση) και ικανοποιεί με τις επιδόσεις. Ακούγεται λιγάκι παραπάνω από όσο θα ήθελες, όμως δεν ενοχλεί στο ταξίδι. Εκεί μάλιστα το Tarraco είναι αρκετά ενδιαφέρον, σταθερό και ευθύβολο λόγω καλού σε πληροφόρηση τιμονιού και του σφιχτού set-up της ανάρτησης. Μάλιστα, είναι και περισσότερο οδηγοκεντρικό από ό,τι περιμένεις από ένα D-SUV. Το κιβώτιο όμως είναι λίγο ράθυμο στο kick-down και στη σβέλτη οδήγηση, ικανοποιεί όμως στη καθημερινή οδήγηση. Όσο τέλος για την τετρακίνηση και τις εκτός δρόμου δυνατότητες; Ο μέσος οδηγός δεν θα κολλήσει πουθενά και το που θα φτάσεις ορίζεται περισσότερο από το μέχρι που αντέχουν τα ελαστικά.

Η άποψή μας
Μεγάλοι χώροι, οδηγοκεντρικό προφίλ, οικονομικός κινητήρας είναι τα βασικά στοιχεία της ταυτότητας του SEAT Tarraco. Η τιμή του ανέρχεται στα 37.500 ευρώ, που σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.

8 διαθέσιμα άρθρα για SEAT  TARRACO