Στην πράξη το μοτέρ του Vitara παρουσιάζει θετικά χαρακτηριστικά όντας καλό σε απόκριση και θετικό στο τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών του.
Χωρίς αλλαγές στο σύστημα κίνησης συνεχίζει το Vitara, με τον ικανό 1.400άρη Boosterjet να συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Στην πράξη το μοτέρ αυτό παρουσιάζει θετικά χαρακτηριστικά όντας καλό σε απόκριση και θετικό στο τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών του.
Παρότι στοιχεία άλλων ήπιων υβριδικών συστημάτων, όπως ηλεκτρικές εκκινήσεις και ελεύθερη κύλιση, δεν έγιναν αντιληπτά στη διάρκεια της δοκιμής, η κατανάλωση παραμένει χαμηλά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μια μέση τιμή 7,5 λτ./100 χλμ… Φυσικά υπάρχει ελεύθερη είσοδος στον δακτύλιο, όπως και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.
Συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το μηχανικό σύνολο προσφέρει καλές επιδόσεις με το 60-100 με 4η σχέση σε 8,0 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 11,2 δλ.. Βέβαια στη διαδικασία της έντονης επιτάχυνσης, όπως θα δείτε και στον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών παρουσιάζεται αυξημένος θόρυβος μέσα στην καμπίνα.