Το ελαφρύ τιμόνι και η μαλακή ανάρτηση του Vitara, θα εξασφαλίσουν άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις.
Το Vitara όπως το έχουμε μάθει τόσα χρόνια εξακολουθεί να έχει ως επίκεντρο τις εκτός δρόμου ικανότητες, τις οποίες και συνδυάζει με την άνεση στην καθημερινότητα. Στην πόλη που θα περάσει εν τέλει και τον περισσότερο χρόνο, το ελαφρύ τιμόνι και η μαλακή ανάρτηση, θα εξασφαλίσουν εύκολο χειρισμό και καλή αντιμετώπιση απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου. Ωστόσο, σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς όμως αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.
Η τετρακίνηση All Grip με «κλείδωμα», αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματική προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε γλιστερές επιφάνειες.
Βέβαια, λόγω της τετρακίνησης All Grip – βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», αποδεικνύεται αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα που δοκιμάστηκε. Ειδικά στο τελευταίο αποδεικνύεται ικανότατο και θα θελήσει προσπάθεια για να κολλήσετε κάπου. Το Vitara άλλωστε έχει φήμη για τις εκτός δρόμου επιδόσεις του, που επικουρούνται από τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος.