
Το μοντέλο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του αυτό το Σαββατοκύριακο.
Έχει μήκος πάνω από 5 μέτρα και μπορεί να σκαρφαλώσει παντού.
Τurbo κινητήρας 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες του δίνουν 700 άλογα.
Δεν αποκλείεται να δούμε το μοντέλο και σε ευρωπαϊκές αγορές.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το μοντέλο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του αυτό το Σαββατοκύριακο
Η Dongfeng που εκπροσωπείται στην χώρα μας από την Spanos Group, παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Warrior M817, ένα plug-in hybrid 4x4 SUV με εντυπωσιακή ισχύ που ξεπερνά τους 700 ίππους. Το μοντέλο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του αυτό το Σαββατοκύριακο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της περιοχής Guangdong-Hong Kong-Macao.
Έχει μήκος πάνω από 5 μέτρα και μπορεί να σκαρφαλώσει παντού
Το M817 αποτελεί τη νέα προσθήκη στη γκάμα των μοντέλων M-Hero της Dongfeng και, παρότι πιο «ήπιο» αισθητικά από το θηριώδες M-Hero 1 των 1.088 ίππων, διατηρεί την επιβλητική του παρουσία. Με μήκος 5,10 μέτρα, πλάτος σχεδόν 2 μέτρα και μεταξόνιο 3 μέτρων, το Warrior προορίζεται για σκληρές διαδρομές, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής αγγίζουν τις 30 μοίρες. Αισθητικά, το μοντέλο είναι αρκετά ίδιο με το M-Hero 1, με τις διαφορές να εντοπίζονται στη μάσκα, τα διακοσμητικά στοιχεία και το πίσω μέρος όπου η μία φέρει εφεδρικό τροχό και η άλλη μεγάλο αποθηκευτικό κουτί. Σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως έντονα φτερά, LED φωτιστικά σώματα και στιβαρά σκαλοπάτια ενισχύουν τον off-road χαρακτήρα του.
Τurbo κινητήρας 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες του δίνουν 700 άλογα
Κάτω από το αμάξωμα, το M817 κρύβει ένα Plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν turbo κινητήρα 1.5 λίτρων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά πάνω από 700 ίππους. Η δύναμη αυτή είναι υπέρ-αρκετή για ένα τέτοιο όχημα, ενώ η υβριδική προσέγγιση λύνει και το πρόβλημα της αυτονομίας που δημιουργεί άγχος στους περισσότερους οδηγούς.
Δεν αποκλείεται να δούμε το μοντέλο και σε ευρωπαϊκές αγορές
Η Dongfeng δεν έχει αποκαλύψει ακόμη αν το M817 θα διατεθεί εκτός Κίνας, αν και φήμες αναφέρουν πως ετοιμάζονται εκδόσεις με αριστερό και δεξί τιμόνι. Αν επαληθευτούν, δεν αποκλείεται να δούμε το μοντέλο και σε ευρωπαϊκές ή άλλες διεθνείς αγορές. Σε κάθε περίπτωση, το Dongfeng Warrior M817 έρχεται να προστεθεί σε μια ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά σκληροτράχηλων SUV.