ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΕΕ: Σκέψεις για τέλος στις ενοικιάσεις ΙΧ βενζίνης/diesel από το 2030

 Σχολιάστε 
1.168 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2025)
ΕΕ: Σκέψεις για τέλος στις ενοικιάσεις ΙΧ βενζίνης/diesel από το 2030

Το πλάνο αφορά τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και τις εταιρείες με μεγάλο στόλο.
Θα συμβάλει στην απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης/diesel από το 2035.
Θα υπάρχουν λιγότερα μεταχειρισμένα ΙΧ με κινητήρες καύσης μετά το 2030.
Η ΕΕ επιβεβαίωσε εν μέρει το δημοσίευμα.

autotriti team

Σε ισχύ από το 2030

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται διάφορα σχέδια για να αποτρέψει τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και τις εταιρείες που διαθέτουν μεγάλο στόλο οχημάτων, από την αγορά αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Την είδηση αυτή αναφέρουν γερμανικά Μέσα ενημέρωσης, όπως η Bild, η οποία χωρίς να αποκαλύπτει τις πηγές της υπογραμμίζει πως το σχέδιο αυτό υπολογίζεται να ξεκινήσει από το 2030.

Ξεκάθαρος στόχος είναι η προώθηση των ηλεκτρικών

Το πλάνο, σύμφωνα με τα γερμανικά Μέσα, αφορά την προώθηση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που αν ισχύσει και στην πράξη, ενδεχομένως από τις αρχές της νέας δεκαετίας ο στόλος των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων της ΕΕ να αποτελείται από αυτοκίνητα με μπαταρία. Παρόλο που οι εταιρείες ενοικίασης προσφέρουν ήδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η μίσθωσή τους είναι πιο ακριβή και λιγότερο δημοφιλή από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Έχει επίσης αποδειχθεί δαπανηρή για τις εταιρείες ενοικίασης η επισκευή τους.

Θα συμβάλει στην απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης/diesel από το 2035

Παράλληλα, τα ίδια δημοσιεύματα υπογραμμίζουν πως εάν το πλάνο γίνει νόμος και ισχύσει για τις μεγάλες εταιρείες καθώς και για τις επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει για την αποτελεσματική επιτάχυνση της απαγόρευσης των αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης στην ΕΕ από το 2035. Σημειώνεται πως οι πωλήσεις σε εταιρείες ενοικίασης αποτελούν περίπου το ένα πέμπτο όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη και οι εταιρικές πωλήσεις συνολικά αντιπροσωπεύουν περίπου το 60%.

Λιγότερα τα μεταχειρισμένα ΙΧ με κινητήρες καύσης μετά το 2030

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολύ λιγότερα νέα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα πωλούνται μετά το 2030 και σε πολύ λιγότερα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες που θα εισέρχονται στην αγορά μεταχειρισμένων τα επόμενα χρόνια, περιορίζοντας τις επιλογές των αγοραστών μεταχειρισμένων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
4green
NEXEN N BLUE S