
Είναι «πράσινο» ελαστικό με χαμηλή αντίσταση κύλισης, για οικονομία στην κατανάλωση (Fuel A).
Με 69 dB στην ετικέτα για τον θόρυβο κύλισης του είναι στα πιο ήσυχα της κατηγορίας.
Στο στεγνό κρατάει σαν το 16άρι της Pirelli (Elk Test με 74,5 χλμ./ώρα).
Η τιμή του (72 ευρώ) είναι ανταγωνιστική (και 30-45% φθηνότερη από τις 5 ακριβές μάρκες).
Συνοδεύεται από εγγύηση αντικατάστασης για 1 χρόνο ή 20.000 χλμ., στο αλλάζουν ακόμη κι αν φταις εσύ για τη φθορά.
autotriti team
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Δοκιμή Nexen N' Blue S: «Πράσινο» θερινό ελαστικό για οικονομία & χαμηλό θόρυβο κύλισης
Το AutoΤρίτη Test Center δοκιμάζει το ελαστικό Nexen N' Blue S στη διάσταση 205/55 R16. Πρόκειται θερινό ελαστικό με τεχνολογία παραγωγής του 2020, το οποίο προσφέρεται σε 58 μεγέθη, καλύπτοντας μία ευρεία γκάμα μοντέλων-οχημάτων.
Το Nexen N' Blue S ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της εταιρείας για βιωσιμότητα, για αυτό και εντάσσεται στα «πράσινα» ελαστικά. Ο βελτιστοποιημένος σχεδιασμός του εξασφαλίζει χαμηλή αντίσταση κύλισης, εξ ου και ο δείκτης οικονομίας Fuel A που φέρει στην ετικέτα του. Λόγω του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού το Nexen N' Blue S υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2, προσφέροντας μια οικονομική σε χρήση επιλογή ελαστικού. Παράλληλα, έχει πολύ χαμηλό θόρυβο κύλισης. Τα 69 dB που αναφέρονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι από τις χαμηλότερες τιμές του ανταγωνισμού.
Στο στεγνό κρατάει σαν το 16άρι της Pirelli (Elk Test με 74,5 χλμ./ώρα)
Στον τομέα των επιδόσεων, το Nexen N' Blue S ξεχώρισε με την αποτελεσματικότητά του στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου στο στεγνό. Στο Elk Test/Moose Test το αυτοκίνητο αναφοράς απέφυγε το εμπόδιο κάνοντας απότομο ελιγμό με ταχύτητα 74,5 χλμ./ώρα. Η επίδοση αυτή είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας, εφάμιλλη με δημοφιλή και ακριβότερα ελαστικά, όπως το Pirelli Cinturato P7C2 (74,1 χλμ./ώρα). Όσον αφορά το φρενάρισμά του στο στεγνό, η τελική απόσταση πέδησης μετρήθηκε στα 41,5 μέτρα.
Πώς φρενάρει & πώς στρίβει στο βρεγμένο το Nexen N' Blue S;
Μετά το στεγνό, η δοκιμή μας περιλαμβάνει και δοκιμασίες στο βρεγμένο στην πίστα των Μεγάρων (Athens Megara Circuit). Στο Elk Test το Nexen N' Blue S σημείωσε επίδοση στα 62,9 χλμ./ώρα. Στο φρενάρισμα πανικού, που πραγματοποιείται και εδώ σε ταχύτητα 100-0 χλμ./ώρα το θερινό μοντέλο της κορεατικής μάρκας «κοκάλωσε» το αυτοκίνητο της δοκιμής μας στα 49,4 μέτρα. Να τονίσουμε πως το λάστιχο που είχαμε στη διάθεσή μας είναι «made in Korea».Value for money: Ανταγωνιστική τιμή & εγγύηση αντικατάστασης από την εταιρεία D.Fragoulopoulos SA.
To Nexen N' Blue S κοστίζει 72 ευρώ/λάστιχο χωρίς να υπολογίζεται η τοποθέτηση. Η συγκεκριμένη τιμή είναι ανταγωνιστική και από τις καλές της κατηγορίας. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως σε σχέση με τις 5 ακριβές μάρκες (Bridgestone, Continental, Goodyear, Michelin, Pirelli) το N' Blue S είναι 30-45% φθηνότερο.
Από εκεί και πέρα, σημαντικός παράγοντας που ενισχύει το value for money χαρακτήρα του Nexen N' Blue S είναι η εμπορική εγγύηση αντικατάστασης που δίνει ο εισαγωγέας D. Fragoulopoulos SA. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει το ψηφιακό Πρόγραμμα Εγγύησης ελαστικών TYRESAFETY, όπου μέσω μίας on-line πλατφόρμας το επιλεγμένο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, θα παρέχει σε όσους επιλέγουν ελαστικά Leao εγγύηση ελαστικών με ισχύ 12 μήνες ή 20.000 χλμ. από την ημερομηνία αγοράς τους. Δηλαδή, προσφέρεται εγγύηση δωρεάν αντικατάστασης 1 ελαστικού (πληρώνεις το κόστος τοποθέτησης), καλύπτοντας μάλιστα και ζημιές ελαστικών που δεν επιδιορθώνονται, ακόμη κι αν υπάρχει δική σου ευθύνη (π.χ. ζημιές μετά από κλατάρισμα, κτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακκούβες, κοψίματα κ.λπ.). Η παραπάνω εγγύηση ισχύει και για άλλες μάρκες που εντάσσονται στο portfolio του επίσημου εισαγωγέα D. Fragoulopoulos SA, όπως είναι η Leao και Giti.
Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & επιδόσεις: Nexen N' Blue S
Μάρκα/Μοντέλο | Nexen N Blue S | |||
---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | |||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | |||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
205/55 R16 | |||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
A | |||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
A | |||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
|
69 | |||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
91V | |||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2460 | |||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | |||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2020 | |||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
41,5 Μέτρα | |||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
49,4 Μέτρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
74,5 Χλμ./Ώρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
62,9 Χλμ/Ώρα |