.jpg)
Μεγάλωσε σε διαστάσεις και από μικρό έγινε μικρομεσαίο SUV.
Δύο οθόνες, περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα και 465 λίτρα στο πορτμπαγκάζ.
Βενζίνη, ήπια υβριδικό και φουλ υβριδικό με έως 170 ίππους, μελλοντικά και τετρακίνητο και σε έκδοση R.
Στην Ελλάδα την άνοιξη του 2026, στη Γερμανία από 30.845 ευρώ.
autotriti team
Αυτή είναι η δεύτερη γενιά του Volkswagen T-Roc
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το νέο Volkswagen T-Roc, συστήνοντας στο ευρωπαϊκό κοινό τη δεύτερη γενιά του, πριν αυτή κάνει δημόσιο ντεμπούτο σε λίγες ημέρες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου. Στη νέα του γενιά, το SUV της γερμανικής φίρμας μεγαλώνει, λαμβάνει χαρακτηριστικά από την ηλεκτρική οικογένεια ID της VW, ενώ για πρώτη φορά αποκτά μία πλήρως υβριδική επιλογή, ανάμεσα στα πολλά συστήματα κίνησης.
Μεγάλωσε και από μικρό έγινε μικρομεσαίο SUV
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, η εμφάνιση του νέου T-Roc δεν κρίβει κάποια έκπληξη καθώς θυμίζουμε πως ήδη είχε γίνει γνωστή μέσω της διαρροής του μοντέλου. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη κυψελοειδής γρίλια όπως επίσης και η φωτιζόμενη LED μπάρα με το -εξίσου φωτιζόμενο- έμβλημα της VW στο κέντρο που ενώνουν τους λεπτούς LED προβολείς, μια υλοποίηση που συνδυάζει στοιχεία από τα VW Tiguan και Golf. Στο πλάι παρατηρούμε καθαρές γραμμές και την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή που προσδίδει coupe χαρακτήρα στο νέο T-Roc συνδυαστικά με το νεύρο πάνω από τον πίσω θόλο, αλλά και τις ολοκαίνουργιες ζάντες έως και 20 ιντσών. Στο πίσω μέρος η σχεδιαστική γλώσσα παραπέμπει στα ηλεκτρικά ID μοντέλα με την ενιαία φωτιζόμενη μπάρα με μόνη διαφορά τις περισσότερο επίπεδες επιφάνειες, συγκριτικά με τις καμπύλες που κυριαρχούν π.χ. στο ID.4.
Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 10% με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 cd. Αναφορικά με τις υπόλοιπες διαστάσεις, το μήκος του είναι 4.373 χιλιοστά, που είναι 122 περισσότερα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Το νέο μήκος αλλάζει και την κατηγορία που υπάγεται το T-Roc, το οποίο πλέον εισέρχεται στην κατηγορία των οικογενειακών SUV και τοποθετείται στην γκάμα της VW ανάμεσα στα μικρά Taigo / T-Cross και τα μεγαλύτερα Tiguan / Tayron. Αναφορικά με το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 28 χιλιοστά και εκτείνεται στα 2.631 χλστ.
Δύο οθόνες, περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα και 465 λίτρα στο πορτμπαγκάζ
Οι ομοιότητες με την ηλεκτρική οικογένεια ID δεν σταματούν στο εξωτερικό, καθώς περνούν και στην καμπίνα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, το μέγεθος της οποίας ανέρχεται σε 10,4 ή 12,9 ίντσες, ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση. Μιλώντας γι' αυτές θα είναι τέσσερις, το βασικό T-Roc και οι εκδόσεις Life, Style και R-Line. Η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης συνδυάζεται με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και προαιρετικά την ύπαρξη Head-Up Display. Από εκεί και έπειτα, στο πολυλειτουργικό τιμόνι έχουν διατηρηθεί τα «κανονικά» κουμπιά (σ.σ. όχι αφής).
Η Volkswagen υποστηρίζει πως το νέο T-Roc έχει επίσης αναβαθμίσει και τον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγηση και ασφάλειας. Μεταξύ άλλων, μια νέα έκδοση του συστήματος Travel Assist υποστηρίζει αυτόματες αλλαγές λωρίδας και έχει βελτιωμένο έλεγχο για τα όρια ταχύτητας.
Κλείνοντας με το χώρο αποσκευών, αυξήθηκε κατά 20 λίτρα σε σχέση με την πρώτη γενιά, φτάνοντας πλέον τα 465 λίτρα.
Βενζίνη, ήπια υβριδικό και φουλ υβριδικό με έως 170 ίππους
Το νέο VW T-Roc βασίζεται στην αναβαθμισμένη αρχιτεκτονική MQB Evo. Οι επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν βενζινοκινητήρες, ήπια υβριδικά (48 βολτ) και πλήρως υβριδικά συστήματα. Κατά την κυκλοφορία του, το VW T-Roc θα είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις του ήπια υβριδικού κινητήρα eTSI 1,5 λίτρων που αποδίδει 116 άλογα και 220 Nm ροπής ή 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG επτά ταχυτήτων.
Για πρώτη φορά το VW T-Roc θα προσφέρεται και ως φουλ υβριδικό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Στην υβριδική επιλογή ο κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων TSI evo2 θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο μπροστά και μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυασμένη ισχύς είναι 136 ή 170 ίππους, ενώ η ροπή θα παραμένει σταθερή στα 306 Nm.
Όπως και με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο T-Roc θα είναι επίσης διαθέσιμο αργότερα με την τετρακίνηση 4MOTION, σε συνδυασμό με τον 2.0 λίτρων TSI κινητήρα, ο οποίος θα προσφέρεται επίσης και ως ήπια υβριδικός. Ένα T-Roc R θα είναι επίσης διαθέσιμο στο μέλλον ως η πιο ισχυρή έκδοση.