Έρχεται το hypercar Jaguar C-X75 14 χρόνια μετά την παρουσίαση του

1.598 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Έρχεται το hypercar Jaguar C-X75 14 χρόνια μετά την παρουσίαση του
3 Φωτογραφίες »

- Το concept του είχε παρουσιαστεί το 2010
- Ο Ian Callum το ξαναβάζει στην παραγωγή με V8 5,0 λίτρων
- Με αλλαγές για να μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο
- Η αρχική ιδέα ήταν να έχει 4 ηλεκτρικά μοτέρ και 2 τουρμπίνες

Το concept του είχε παρουσιαστεί το 2010

Η Jaguar C-X75 ήταν ένα concept που η εταιρία παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού το περασμένο 2010. Τότε, όλα έδειχναν πως η εταιρία θα έβαζε το hypercar στην παραγωγή, αλλά η Jaguar ακύρωσε το έργο αφού κατασκεύασε μερικά πρωτότυπα. 14 χρόνια μετά το μοντέλο ανασύρεται από το συρτάρι των ανολοκλήρωτων ονείρων για να λάβει την μεταχείριση που του αρμόζει. Επικεφαλής του project είναι ο γνωστός σχεδιαστής Ian Callum και η C-X75 θα είναι έτοιμη να βγει στους δρόμους ύστερα από την επίσημη παρουσίασή της στις 21 Απριλίου φέτος, 2024.

Ο Ian Callum το ξαναβάζει στην παραγωγή με V8 5,0 λίτρων

 Η C-X75 παρότι δεν βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο, δεν έμεινε στην αφάνεια. Η Jaguar είχε κατασκευάσει τέσσερα μοντέλα-κασκαντέρ για τα γυρίσματα της ταινίας James Bond Spectre του 2015. Ο Callum ήταν επικεφαλής της ομάδας σχεδιασμού της αρχικής ιδέας πίσω από την C-X75, η οποία ήταν να έρθει με υβριδικό σύστημα κίνησης. Η σημερινή C-X75 ωστόσο θα βγεί με έναν V8 5,0 λίτρων.

Με αλλαγές για να μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο

Ο Callum αναγκάστηκε να αλλάξει πολλά ούτως ώστε το μοντέλο να μπορεί να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους. Πλέον η C-X75 θα έρχεται με πιο αθόρυβη εξάτμιση, καταλύτη και αναβαθμισμένο κινητήρα. Το αμάξωμα της θα λάβει νέα μπογιά, ενώ τα πάνελ της θα είναι πιο σφιχτά προσαρμοσμένα μεταξύ τους. Υπάρχουν, επίσης, νέοι καθρέφτες στο πλάι με φώτα φλας, εκεί όπου στο μοντέλο-κασκαντέρ άλλοτε υπήρχε απλώς αφρολέξ.   

Η αρχική ιδέα ήταν να έχει 4 ηλεκτρικά μοτέρ και 2 τουρμπίνες

Η αρχική C-X75 υποτίθεται πως θα ερχόταν με ένα αντισυμβατικό σύστημα κίνησης. Θα διέθετε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που θα προσέφεραν 195 άλογα έκαστος. Οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί θα τροφοδοτούνταν από δύο μικρές τουρμπίνες που θα παρήγαγαν ηλεκτρική ενέργεια από καύση υγραερίου, diesel, ή βιοκαυσίμου. Η Jaguar δήλωνε τότε πως το υπερμοντέλο της μπορούσε να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα. Η C-X75 θα είχε αυτονομία 900 χλμ., έλεγε το 2010 η εταιρία.

LINGLONG STOXOS TOP 5
test center