Κάψανε λιγότερο από diesel
Εσύ βάζεις χέρι να το φτιάξεις μόνος σου;

Εσύ βάζεις χέρι να το φτιάξεις μόνος σου;

2.029 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2022)

Ποιες μικροεπισκευές ή ζημιές ψάχνεις να φτιάξεις μόνος σου; Και το σέρβις; Μήπως είσαι ο ίδιος το συνεργείο του αυτοκινήτου σου; Ή δεν ασχολείσαι καθόλου;

Μαστροχαλαστής ή άστο καλύτερα;

Η μεγάλη συζήτηση που έχει ξεκινήσει για το δικαίωμα στην επισκευή ίσως να έχει περάσει απαρατήρητη, όμως οι κατασκευαστές έχουν δεχθεί πως θα πρέπει οι ιδιοκτήτες των προϊόντων τους, από τηλέφωνα μέχρι τοστιέρες και από τηλεοράσεις μέχρι αυτοκίνητα, να μπορούν να τα επισκευάσουν.
 
Φυσικά το να επισκευάσεις ένα αυτοκίνητο δεν είναι απλό, πρέπει να ξέρεις. Όσο και να ξέρεις όμως, με τα αυτοκίνητα να είναι πλέον πολύπλοκες ηλεκτρονικές συσκευές, εκτός από μοτέρ με τέσσερις ρόδες, πρέπει να έχεις πρόσβαση και στις πληροφορίες που απαιτούνται για να κάνεις επισκευές.
 
Εντάξει, αυτό είναι τραβηγμένο. Δεν είναι πιθανό να μπορείς να κάνεις διάγνωση του εγκεφάλου για να αλλάξεις δύο αισθητήρες που κάνουν το αμάξι να ρετάρει. Όμως το ότι οι κατασκευαστές πιέζονται να κάνουν αλλαγές ώστε να μπορείς να το κάνεις, είναι σημαντικό.
 
Έχεις όμως όρεξη; Ορίστε, πόσα μερεμέτια θέλει το αμάξι σου και πόσα έχεις ασχοληθεί να κάνεις; Εκείνο το λαμπάκι της πινακίδας που τρεμοπαίζει, το έχεις αλλάξει; Το πίσω παράθυρο που κολλάει στην τσιμούχα και θα σπάσει το γρύλο του αν δεν το φτιάξεις, το κοίταξες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Και το θόρυβο από τη φτερωτή όταν βάζεις την ανακύκλωση του αέρα, είδες αν έχει περάσει κανένα φύλλο από το φίλτρο καμπίνας; Και μια και μιλάμε για φίλτρο καμπίνας, το έχεις αλλάξει ποτέ; Η περιμένεις το σέρβις; Και το σέρβις, το έχεις κάνει μόνος σου;
 
Γιατί όλα αυτά, λίγο πολύ μπορεί να τα δεις, μπορείς να τα «μαζέψεις» χωρίς μεγάλο κόστος. Θέλει φυσικά να «πιάνουν» τα χέρια σου, και να έχεις και μισή ώρα εμπειρίας. Θέλει όμως χρόνο και λίγο κόπο. 

Αντίστοιχα του κάνεις κανα πλύσιμο μόνος σου; Και δεν μιλάμε «για ένα νεράκι», άντε και λίγη σαπουνάδα σε ουρανό και καπό. Μιλάμε για σοβαρό πλύσιμο, με καθάρισμα σε θόλους αλλά και υδρορροές για λάσπη και πευκοβελόνες, ώστε στην πρώτη μπόρα να μην βρεις νερά στην καμπίνα.

Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται «ξένα», ή δουλειά «βουνό», τότε μήπως κάνουν καλά οι κατασκευαστές που δεν αφήνουν να βάλεις χέρι γιατί θα γίνει και καμιά ζημιά και μετά θα χαλάσει και το όνομα της εκάστοτε φίρμας; Τι κάνεις λοιπόν; Βάζεις χέρι; Κάνεις τα μερεμέτια; Μήπως και τα βασικά; Τα σέρβις; Ή δεν κάνεις τίποτα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
BRIDGESTONE SYNENTEYXH
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel