• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Mercedes-Benz έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία από την εξέλιξη της υδρογονοκίνητης GLC F-Cell, η οποία θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης παραγωγής της GLC F-Cell μένει ακόμα να ανακοινωθούν, αλλά αναμένεται να είναι παρόμοια με αυτά των πρωτότυπων οχημάτων.

Τα πρωτότυπα ταξίδεψαν στην Ισπανία, τη Σουηδία και τη Γερμανία, ενώ οι τελικές πινελιές αεροδυναμικής δόθηκαν στα τούνελ αέρα του Ζιντελφίνγκεν.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η εταιρεία είχε στο δρόμο περισσότερα από 300 οχήματα, που διένυσαν κοντά στα 18 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Από το 2015, η Mercedes χρησιμοποίησε περίπου 200 τόνους υδρογόνου.

Έτοιμη η Mercedes GLC F-Cell υδρογόνου (+vid)

2.103 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2017

Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, η Mercedes-Benz μας δίνει «υλικό» από την εξέλιξη και τις δοκιμές της υδρογονοκίνητης GLC F-Cell.

Mercedes: A class χωρίς προκαταβολή

Η Mercedes-Benz έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από την εξέλιξη της υδρογονοκίνητης GLC F-Cell, η οποία θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης παραγωγής μένει ακόμα να ανακοινωθούν, αλλά αναμένεται να είναι παρόμοια με αυτά των πρωτότυπων οχημάτων.
 
Αυτό σημαίνει πως οι κυψέλες καυσίμου που έγιναν από κοινού με τη Ford, βρίσκονται κάτω από το καπό και στέλνουν ισχύ σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί τους πίσω τροχούς. Το υδρογόνο βρίσκεται σε δύο ντεπόζιτα που έχουν χωρητικότητα 4,3 κιλών και τα οποία θέλουν 3 λεπτά για να γεμίσουν.
 
Η Mercedes-Benz GLC F-Cell διαθέτει επίσης μπαταρίες λιθίου 9 kWh, οι οποίες προσφέρουν ενέργεια για να κινηθεί το όχημα για ως και 50 χλμ, με τη συνολική αυτονομία να αναμένεται να μείνει κοντά στα 500 χλμ.
   
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η εταιρεία είχε στο δρόμο περισσότερα από 300 οχήματα, που διένυσαν κοντά στα 18 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Από το 2015, η Mercedes χρησιμοποίησε περίπου 200 τόνους υδρογόνου.
 
Τα πρωτότυπα ταξίδεψαν στην Ισπανία, τη Σουηδία και τη Γερμανία, ενώ οι τελικές πινελιές αεροδυναμικής δόθηκαν στα τούνελ αέρα του Ζιντελφίνγκεν. Εκεί υποβλήθηκαν σε δοκιμασίες σε θερμοκρασίες από τους -40ο C ως τους +60ο C, αλλά και σε ταχύτητες ανέμου έως και τα 265 χλμ./ώρα., ενώ δεν έλειψαν η βαριά χιονόπτωση και οι τροπικές νεροποντές.
 
Τέλος, η Mercedes-Benz έκανε και crash tests με εκδόσεις προ-παραγωγής της GLC F-Cell και τα αποτελέσματα λέγεται πως είναι συγκρίσιμα με αυτά των συμβατικών εκδόσεων.

7 διαθέσιμα άρθρα για MERCEDES  CLC