• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα ιταλίδα «καλλονή» έχει άμεση σχέση με την πρωτεύουσα της γειτονικής χώρας.

Η νέα Ferrari Roma παίρνει ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 των 3,9 λίτρων.

Ακόμα και ο συνοδηγός έχει το δικό του σύστημα ψυχαγωγίας ακριβώς μπροστά του.

Ferrari Roma: Νέα και «πρωτευουσιάνα»

Διαβάστηκε από 3983 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2019
 

Ένα νέο μέλος προστέθηκε στην οικογένεια της Ferrari με την ιταλική μάρκα να παρουσιάζει επίσημα την «πρωτευουσιάνα» Roma.

Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό από το όνομα η νέα ιταλίδα «καλλονή» έχει άμεση σχέση με την πρωτεύουσα της γειτονικής χώρας και σύμφωνα με τη μάρκα, «επιδιώκει να συνδέσει το παρών με τον ξέγνοιαστο και ευχάριστο τρόπο ζωής που στη Ρώμη της δεκαετίας του 1950 και 1960».
 
Η Ferrari ήταν ιδιαιτέρως λακωνική κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, το οποίο χαρακτηρίζεται από σχεδίαση που ευνοεί την αεροδυναμική, ενώ παράλληλα αφήνει μία ρετρό αίσθηση που παρέχει κυρίως η γρίλια. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε τα καπό να παίρνει μία απότομη κλίση, ενώ στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός γίνεται πιο επιθετικός. Τα διογκωμένα φτερά μαζί με τα μικρά και λεπτά φωτιστικά σώματα δημιουργούν αντίθεση, ενώ τα δύο ζευγάρια των απολήξεων του συστήματος εξάτμισης δίνουν το κάτι παραπάνω.
 
Στο εσωτερικό, οι οδηγοί θα συναντήσουν μία καμπίνα με ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα μοναδικό σύστημα ψυχαγωγίας. Ακόμα και ο συνοδηγός έχει το δικό του σύστημα ψυχαγωγίας ακριβώς μπροστά του, αν και δεν είναι σαφές εάν θα είναι στάνταρ ή προαιρετική αυτή η δυνατότητα. Η κεντρική κονσόλα συνεχίζει την πορεία της κάθετα τοποθετημένης οθόνη αφής, με τον επιλογέα ταχυτήτων να έχει μεταλλικά χαρακτηριστικά, ενώ την καμπίνα ολοκληρώνει το δέρμα Alcantara.
 
Η νέα Ferrari Roma παίρνει ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 των 3,9 λίτρων (3.855 κ.εκ) που προσφέρει 620 ίππους και 760 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδέεται με το ίδιο οκτατάχυτητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που βρίσκουμε και στην SF90 Stradale. Αυτό καθιστά δυνατή την επιτάχυνση του coupe των 1.472 κιλών από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ από στάση για τα 200 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 320 χλμ./ώρα.
 
Το διθέσιο κουπέ έχει μήκος 4.656 χιλιοστά, πλάτος 1.974 χιλιοστά και ύψος 1.301 χιλιοστά , ενώ το μεταξόνιο του μετράται στα 2.670 χιλιοστά. 

Tags: FERRARI

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα με έως 95 γρ.CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Το ευέλικτο εσωτερικό της GLA (+vid)

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »