Η Taycan Turbo.

Γιατί η Taycan λέγεται Τurbo;

4.705 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2020)

O επικεφαλής Marketing του μοντέλου έχει τις απαντήσεις σε μια σειρά από απορίες του κοινού πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.


Aπαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα του κοινού για την νέα Porsche Taycan έδωσε ο Andreas Becker, επικεφαλής Marketing της φίρμας πάνω στα ηλεκτρικά μοντέλα, με την βοήθεια του youtuber Αlex Bangula.

Πρώτο και κύριο ερώτημα ήταν γιατί η Porsche αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ονομασία «Turbo» στην Taycan αφού το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται δεν έχει προφανώς κάποιο ΅ΆσαλιγκάριΆΆ. Ο Becker αποκρίθηκε λέγοντας: «Η λέξη αυτή σημαίνει πολλά περισσότερα για εμάς. Είναι μια υπόσχεση πως το αυτοκίνητο θα έχει τις επιδόσεις, την επιτάχυνση και την ταχύτητα ενός αυτοκινήτου Porsche. Είναι η κορυφαία έκδοση. Επίσης, είναι θέμα κληρονομιάς. Στην δεκαετία του 1970 λανσάραμε την πρώτη έκδοση Turbo και έγινε το ίδιο με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα, άρα έπρεπε να κάνουμε το ίδιο με την Taycan.»

Στην συνέχεια, ο Becker ξεκαθάρισε πως ο ήχος που βγαίνει από το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο της Taycan, δεν είναι τεχνητός, αν και έχουν γίνει κάποιες τροποποιήσεις για να ακούγεται εντονότερα. Ακόμη, ο ίδιος προανήγγειλε πως η Taycan θα διατίθεται σε 7 διαφορετικές εκδόσεις συμπεριλαμβανομένης και της Cross Turismo έκδοσης.

Τόσο η Turbo όσο και η Turbo S εξοπλίζονται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 625 ίππων. Εκεί όμως οι ομοιότητες σταματούν καθώς μέσω του Overboost, η απόδοση της Turbo αυξάνεται στα 671 άλογα και τα 850 Nm ροπής ενώ αυτή της Τurbo S «εκτοξεύεται» στα 761 άλογα και τα, κρατηθείτε, 1.050 Nm ροπής. Όπως καταλαβαίνει κανείς οι επιδόσεις τρομάζουν αφού η πρώτη χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100 και η δεύτερη μόλις 2,8 δλ πάντα με το Launch Control ενεργοποιημένο. H τιμή της Turbo στην Ελλάδα ξεκινά από τις 154.000 ευρώ (152.130 στην Γερμανία) ενώ αυτή της Τurbo S από τις 194.100 ευρώ (185.460 στην Γερμανία).
 

PEUGEOT NEW EVANS
4green