ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Audi ακύρωσε το «καυτό» ηλεκτρικό RS6

(12/9/2025)
Η Audi ακύρωσε το «καυτό» ηλεκτρικό RS6

Ηλεκτρικό RS6 ήταν αυτό και... πάει.
Οι πληροφορίες προέρχονται από πηγές εντός της Audi.
Το S6 Avant e-tron είναι το ισχυρότερο ηλεκτρικό βάγκον Α6.
PHEV με V8 ή V6 και 710+ άλογα το νέο RS6 Avant.

autotriti team

Ηλεκτρικό RS6 ήταν αυτό και... πάει

Παρελθόν πριν καν το δούμε φαίνεται πως είναι το ηλεκτρικό Audi RS6 e-tron. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές από Μέσα του εξωτερικού, η γερμανική μάρκα τερμάτισε το πλάνο που είχε για να κατασκευάσει το «καυτό» χωρίς ρύπους βάγκον και η αιτία φαίνεται πως είναι το μικρό ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Οι πληροφορίες προέρχονται από πηγές εντός της Audi

Την ώρα που το επερχόμενο RS6 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους, φέροντας Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά πρωτότυπα, τα οποία είχαμε δει στο παρελθόν, έπαψαν να υφίστανται. Η αιτία πίσω απ' αυτό, σύμφωνα με τα Μέσα του εξωτερικού, είναι η απόφαση της Audi να ακυρώσει το RS6 e-tron, πληροφορία που προέρχεται από πηγές εντός της εταιρείας. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως η απόφαση φέρεται να οφείλεται στην χαμηλή ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων.   

Το S6 Avant e-tron είναι το ισχυρότερο ηλεκτρικό βάγκον της Audi

Μετά από αυτή την εξέλιξη, το ισχυρότερο αμιγώς ηλεκτρικό βάγκον στην γκάμα του Audi Α6, είναι το S6 Avant e-tron, το οποίο έρχεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 551 άλογα (με launch control), κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.

PHEV με V8 ή V6 και 710+ άλογα το νέο RS6 Avant

Από κει και πέρα, το νέο RS6, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, θα εξοπλιστεί με ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Είναι βέβαιο πως θα βασίζεται στην Premium Platform Combustion, αλλά την ίδια στιγμή οι φήμες δίνουν και παίρνουν σχετικά με τον κινητήρα του. Κάποιοι μιλούν για αντικατάσταση του εμβληματικού twin-turbo V8 με μικρότερο V6 PHEV, ενώ άλλες πηγές επιμένουν πως το RS6 θα διατηρήσει τον V8, ενισχυμένο όμως με plug-in υβριδικό σύστημα για ακόμη περισσότερη ισχύ. Ανεξάρτητα από το τι θα ισχύσει στην πράξη πιθανότατα μπορούμε να αναμένουμε ισχύ άνω των 710 ίππων.

Toyota
Mototriti.gr