Τι είναι το Adblue;

124.607 Επισκέψεις στο άρθρο
Σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης

Σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης

Mε εξαίρεση το Ford Fiesta, όλα τα υπόλοιπα diesel μοντέλα της μεγάλης δοκιμής είναι εξοπλισμένα με εξελιγμένα συστήματα επιλεκτικής κατάλυσης SCR (Selective Catalytic Reduction) για τη μείωση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου (ΝΟx), που παράγονται από την καύση του diesel.  Tα συστήματα SCR συνδυάζουν οξειδωτικό καταλύτη, χρήση υγρού εξάτμισης AdBlue και φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων. To ΑdBlue, που αποθηκεύεται σε ειδική δεξαμενή και συμπληρώνεται κατά κύριο λόγο στα service (μπορεί να συμπληρωθεί και ενδιάμεσα από τον οδηγό αν υπάρξει σχετική ανάγκη) είναι ένα μη τοξικό διάλυμα ουρίας το οποίο ψεκάζεται στην εξάτμιση, πριν τα καυσαέρια φτάσουν στον καταλύτη. Η υψηλή θερμοκρασία μετατρέπει το διάλυμα ουρίας σε αμμωνία. Στη συνέχεια καθώς η αμμωνία και τα βλαβερά οξείδια του αζώτου (ΝΟx) «συναντιούνται» στον καταλύτη, αντιδρούν μεταξύ τους και έτσι ΝΟx μετατρέπονται σε άζωτο, υδρατμούς και CO2, που αποτελούν στοιχεία του ατμοσφαιρικού αέρα! 

Σελίδα 1Η Βίβλος για την αγορά μικρού diesel
Σελίδα 2Τι είναι το Adblue;
Σελίδα 3Design: Το νέο Peugeot 208 κερδίζει τη μάχη
Σελίδα 4Τα μοντέρνα με μπροστάρη το C3
Σελίδα 5Value for Money: Φθηνότερο Ibiza, 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta
Σελίδα 6Κατανάλωση: Πιο οικονομικό τo Citroen C3
Σελίδα 7208 & Clio έχουν τη μεγαλύτερη ταχύτητα στα 5,0 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 8Κινητήρες: Πιο δυνατό το Clio, πιο σβέλτο το 208
Σελίδα 9Εσωτερικά-Χώροι: Με premium αύρα 208 & Polo
Σελίδα 10Στο δρόμο: Fiesta το πιο απολαυστικό
Σελίδα 11Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Toyota
moto