Η Lamborghini 350 GT επιστρέφει στη Γενεύη 60 χρόνια μετά

2.267 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2024)
Η Lamborghini 350 GT επιστρέφει στη Γενεύη 60 χρόνια μετά
11 Φωτογραφίες »

- Επιστρέφει για να τιμήσει την ιστορία έξι δεκαετιών του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της μάρκας
- Το πρώτο 350 GT είχε πράσινο μεταλλικό χρώμα και έναν V12 κινητήρα 3,5 λίτρων απόδοσης 360 ίππων
- Το πρωτότυπο καταστράφηκε από σύγκρουση, αλλά αυτό με τον δεύτερο αριθμό πλαισίου επιβίωσε
- Ο V12 κινητήρας των 3,5 λίτρων έγινε 4,0 λίτρων και αποτέλεσε σήμα κατατεθέν για πολλά μοντέλα της μάρκας

Επιστρέφει για να τιμήσει την ιστορία έξι δεκαετιών του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της μάρκας

Ο Ferruccio Lamborghini, λίγο αφότου ίδρυσε την Automobili Lamborghini τον Μάιο του 1963, παρουσίασε τη Lamborghini 350 GT (από τα ακρωνύμια των λέξεων Grand Turismo) τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Το μοντέλο σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione και κατασκευάστηκε στην Carrozzeria Sargiotto στο Τορίνο, ενώ έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 1964. Εξήντα χρόνια μετά από εκείνο το ντεμπούτο, η Lamborghini επιστρέφει στους δρόμους της Γενεύης με το 350 GT για να τιμήσει την ιστορία έξι δεκαετιών του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της, που αποτελεί στην ουσία και το DNA της μάρκας.
 

Το πρώτο 350 GT είχε πράσινο μεταλλικό χρώμα και έναν V12 κινητήρα 3,5 λίτρων απόδοσης 360 ίππων

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που κατασκεύασε η Lamborghini έγινε αμέσως επιτυχία και τράβηξε την προσοχή πολλών στη Γενεύη εκείνη την εποχή. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο που εκτέθηκε στο περίπτερο της Lamborghini στη Γενεύη του 1964 ήταν το σασί 350 GT #101, με πράσινο μεταλλικό χρώμα αμαξώματος και λευκό εσωτερικό με δύο δερμάτινα μπροστινά καθίσματα και ένα κεντρικό πίσω κάθισμα. Επιπλέον, το 350 GT ήταν αρκετά γρήγορο για την εποχή του καθώς ήταν εξοπλισμένο με έναν V12 κινητήρα των 3,5 λίτρων απόδοσης 360 ίππων.

Το πρωτότυπο καταστράφηκε από σύγκρουση, αλλά αυτό με τον δεύτερο αριθμό πλαισίου επιβίωσε

Στη συνέχεια όμως, το πρωτότυπο μοντέλο χρησιμοποιήθηκε ως μοντέλο δοκιμής για δοκιμές ανάπτυξης και αντοχής και δυστυχώς καταστράφηκε μετά από μια σύγκρουση στο πίσω μέρος. Ωστόσο, το επόμενο 350 GT, με τον δεύτερο αριθμό πλαισίου, επιβίωσε. Είχε γκρι μεταλλικό χρώμα με κόκκινο εσωτερικό, και εστάλη από την Sant'Agata Bolognese στις 15 Αυγούστου 1964 και παραδόθηκε ολοκαίνουργιο στη Γενεύη. Το ίδιο αυτοκίνητο είναι τώρα το παλαιότερο υπάρχον αυτοκίνητο παραγωγής Lamborghini.

Ο V12 κινητήρας των 3,5 λίτρων έγινε 4,0 λίτρων και αποτέλεσε σήμα κατατεθέν για πολλά μοντέλα της μάρκας

Η Lamborghini αύξησε την χωρητικότητα του V12 των 3,5 λίτρων στα 4,0 λίτρα μερικούς μήνες αργότερα στο 400 GT, μετατρέποντάς τον στον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας της. Ήταν ο κινητήρας που θα χρησιμοποιούσε η εταιρεία για τα επόμενα 40 χρόνια. Πράγματι, αυτός ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί στα 400 GT, Islero, Jarama, Espada και LM 002, αλλά και στα Miura, Countach και Diablo.

DEH PASXA
skoda