" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Lotus Elise 250 Special Edition είναι ένα επετειακό μοντέλο που φτιάχτηκε για να γιορταστούν τα 50 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου της φίρμας στο Hethel.

Κύριο χαρακτηριστικό της Lotus Elise 250 Special Edition αποτελεί το γεγονός πως είναι ελαφρύτερη κατά 32 κιλά από την Elise 250 Cup, στην οποία και στηρίζεται.

Το βάρος μειώθηκε στα 899 κιλά, χάρη στη χρήση μερών από ανθρακονήματα, όπως το εμπρόσθιο splitter, η πίσω αεροτομή και τμήματα του αμαξώματος.

Η 250 Special Edition προσφέρει 273 ίππους στον τόνο και δε δυσκολεύεται να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ., ούτε να πιάσει τελική ταχύτητα 248 χλμ./ώρα.

Πενήντα αντίτυπα της Elise 250 Special Edition θα φτιάξει η Lotus, με τις τιμές να ξεκινούν στη Γερμανία από τα 64.000 ευρώ.

Στο εσωτερικό, έχουν τοποθετηθεί carbon καθίσματα, επενδυμένα με γκρι ή μπλε δέρματα. Η Lotus προσφέρει προαιρετικά και πάνελ οροφής από ανθρακονήματα.

Η Lotus των 899 κιλών

Διαβάστηκε από 2982 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/8/2016

Η επετειακή Lotus Elise 250 Special Edition, ζυγίζει μόλις 899 κιλά, προσφέροντας 273 ίππους στον τόνο και καταιγιστικές επιδόσεις. Γνωρίστε την πιο γρήγορη Elise που κυκλοφόρησε ποτέ στους δρόμους.

 
Η νέα Lotus Elise 250 Special Edition, είναι ένα ακόμα επετειακό μοντέλο που φτιάχτηκε για να γιορταστούν τα 50 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου της φίρμας στο Hethel. Κύριο χαρακτηριστικό της αποτελεί το γεγονός πως είναι ακόμα ελαφρύτερη από την Elise 250 Cup, στην οποία και στηρίζεται.

Έχοντας βάρος μόλις 899 κιλά, εμφανίζεται πιο ελαφριά κατά 32 κιλά από την έκδοση Cup, χάρη στη χρήση μερών από ανθρακονήματα, όπως το εμπρόσθιο splitter, η πίσω αεροτομή και τμήματα του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, έχουν τοποθετηθεί carbon καθίσματα, επενδυμένα με γκρι ή μπλε δέρματα. Η Lotus προσφέρει προαιρετικά και πάνελ οροφής από ανθρακονήματα.

Η 250 Special Edition χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, ανάρτηση και φρένα με την 250 Cup, την μέχρι τώρα δηλαδή γρηγορότερη Elise με άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους. Ο turbo κινητήρας των 1,8 λίτρων είναι προέλευσης Toyota και αποδίδει 246 ίππους στις 7.200 σ.α.λ., με τη ροπή των 250 Nm να είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 3.500 και 5.500 σ.α.λ.

Με αυτόν τον τρόπο, η 250 Special Edition προσφέρει 273 ίππους στον τόνο και δε δυσκολεύεται να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ., ούτε να πιάσει τελική ταχύτητα 248 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ εκεί υπάρχει μπλοκέ διαφορικό (Electronic Differential Lock). Ρυθμιζόμενο από τον οδηγό είναι το ESP, διαθέτοντας λειτουργίες Sport και Race.

Όποιος πελάτης επιθυμεί, μπορεί να αποκτήσει ανέσεις που αυξάνουν το βάρος, όπως κλιματισμό, cruise control σύστημα infotainment κ.α. Οι επιλογές σε χρώματα είναι 4 (μπλε, κόκκινο, κίτρινο και λευκό), ενώ οι υπερ-ελαφριές σφυρήλατες ζάντες μπορούν να αποκτηθούν σε ασημί ή μαύρη απόχρωση.

Πενήντα αντίτυπα της Elise 250 Special Edition θα φτιάξει η Lotus, με τις τιμές να ξεκινούν στη Γερμανία από τα 64.000 ευρώ.

 
  • loukia

    Τι λέτε;Toyota μοτέρ η lotus;Έπρεπε να ήταν group vw να είχε μεγαλύτερη τελική, επιτάχυνση, αξιοπιστία, κ.τ.λ. ΚΟΡΟΪΔΟ ΠΙΑΣΤΗΚΕΣ LOTUS, ΑΣ ΡΩΤΟΥΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!