Βλέπετε τη Ferrari Roma.

Η ισχυρότερη εταιρεία είναι η Ferrari

2.456 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2020)

Το ισχυρότερο εμπορικό σήμα παγκοσμίως, για δεύτερη συνεχή χρονιά αναδείχθηκε αυτό της Ferrari.


Η βράβευση αυτή έγινε από τη διεθνή ανεξάρτητη εταιρεία αποτίμησης σημάτων και εταιρικής στρατηγικής, Brand Finance, η οποία βαθμολόγησε την ιταλική μάρκα κατασκευής αυτοκινήτων με 94,1 στα 100. Έτσι η Ferrari αναδείχτηκε πρώτη, καθώς ξεπέρασε και τις 12 υπόλοιπες εταιρείες που έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία AAA +.
 
Η είδηση αυτή ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, υπολογίζοντας την αξία της μάρκας Ferrari σε 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια με ετήσια αύξηση 9%, ενισχυμένη από τις θετικές πωλήσεις και τη συνολική ισχύ της επωνυμίας.
 
Για την ιστορία αλλά και για να αντιληφθούμε καλύτερα το μέγεθος του ονόματος της Ferrari και της απήχησης που έχει στο κοινό, να σημειώσουμε πως στη δεύτερη θέση της λίστας με τις 500 κορυφαίες εταιρείες (Brand Finance Global 500) βρέθηκε η Disney και στην τρίτη θέση η κινεζική WeChat.
 
Η εταιρεία Brand Finance, εταιρεία αποτίμησης σημάτων και εταιρικής στρατηγικής, ορίζει την ισχύ των σημάτων βάσει παραμέτρων. Στις παραμέτρους εντάσσονται οι επενδύσεις της εταιρείας στην προώθηση και εμπορία, οι κοινωνικοί εταίροι της και οι επιδόσεις της (κέρδη, πωλήσεις).   

ELASTIKA 2024
vw