" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το να κάνεις την Mercedes C-Class πιο γρήγορη, είναι εύκολο. Αυτό που είναι δύσκολο είναι να καταφέρεις να την καταστήσεις ομορφότερη από όσο ήδη είναι.

Κατά τη γνώμη μας, το αποτέλεσμα είναι ανώτερο από την «μαμά» εξοπλιστική έκδοση AMG Line και χτυπιέται στα ίσα με την κορυφαία AMG C63.

Το αυτοκίνητο κέρδισε 56 ίππους, φτάνοντας πλέον στους 359, ενώ και η ροπή αυξήθηκε κατά 100 Nm, σκαρφαλώνοντας στα 580.

Αλλαξε η εμπρόσθια όψη, τροποποιήθηκαν οι προφυλακτήρες, απέκτησε 4πλη απόληξη εξάτμισης, μαυρισμένη μάσκα και 5άκτινους τροχούς.

Η μεταμόρφωση της C-Class

Διαβάστηκε από 3832 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2015

Οι άνθρωποι της Lorinser πήραν στα χέρια τους μια Mercedes-Benz C400 4MATIC και κατάφεραν να την κάνουν όχι μόνο πιο γρήγορη, αλλά και ακόμα ομορφότερη.

 
Το να κάνεις την Mercedes C-Class πιο γρήγορη, είναι μάλλον εύκολο. Αυτό που είναι δύσκολο είναι να καταφέρεις να την καταστήσεις ομορφότερη από όσο ήδη είναι. Το παραπάνω δίπτυχο απασχόλησε με επιτυχία τους ανθρώπους του γνωστού βελτιωτικού οίκου της Lorinser.

Το «θύμα» λοιπόν της «μετάλλαξης» είναι η Mercedes-Benz C400 4MATIC, στην οποία άλλαξε η εμπρόσθια όψη, τροποποιήθηκαν οι προφυλακτήρες, απέκτησε 4πλη απόληξη εξάτμισης, μαυρισμένη μάσκα και 5άκτινους τροχούς. Κατά τη γνώμη μας, το αποτέλεσμα είναι ανώτερο από την «μαμά» εξοπλιστική έκδοση AMG Line και χτυπιέται στα ίσα με την κορυφαία AMG C63.

Όταν η «κανονική» C400 βγαίνει από το εργοστάσιο, προσφέρει ισχύ 333 ίππων και ροπή 480 Nm, δύο νούμερα που της επιτρέπουν να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. Όχι και άσχημα, θα μας πείτε… Δείτε τι ισχύει, όμως, με την μετατροπή της Lorinser. Το αυτοκίνητο κέρδισε 56 ίππους, φτάνοντας πλέον στους 359, ενώ και η ροπή αυξήθηκε κατά 100 Nm, σκαρφαλώνοντας στα 580. Η εταιρεία δεν ανακοινώνει προς το παρόν την επίδοση του οχήματος στο 0-100, αλλά φανταζόμαστε πως αυτή θα βρίσκεται κάτω από τα 5 δλ.