.jpg)
Θα προσφέρεται σε Coupe και κάμπριο.
Ήπιες αλλαγές στο εξωτερικό σε σχέση με την MC20.
Εσωτερικό δανεισμένο από τις MC20 και GT2 Stradale.
Με 630 ίππους και 720 Nm ροπής.
autotriti team
Θα προσφέρεται σε Coupe και κάμπριο.
Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα Maserati MCPura πραγματοποιώντας τα αποκαλυπτήριά της στο πλαίσιο του Goodwood Festival of Speed 2025. Το νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας πρόκειται για μία εξελιγμένη μορφή της γνωστής MC20, η οποία αποκτά νέο όνομα, αλλά πολλά χαρακτηριστικά από το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας, ένα από τα οποία είναι ο κινητήρας Nettuno, αλλά και το γεγονός πως θα προσφέρεται σε αμάξωμα Coupe, αλλά και κάμπριο με την ονομασία Cielo.
Ήπιες αλλαγές στο εξωτερικό σε σχέση με την MC20
Εξωτερικά, οι αλλαγές που έχουν υπάρξει ανάμεσα στην MC20 και την MCPura εντοπίζονται στην διακριτική αναδιαμόρφωση της μάσκας, αλλά και σε αυτή του αεροδυναμικού σπλίτερ. Πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της MCPura είναι εμπνευσμένα από την GT2 Stradale και το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, όπου συναντούμε έναν πιο έντονο διαχύτη.
Η Maserati ισχυρίζεται ότι αφιέρωσε χιλιάδες ώρες βελτιώνοντας την αεροδυναμική της MCPura στην αεροδυναμική σήραγγα, αλλά δεν έχει δημοσιεύσει στοιχεία, όπως ο συντελεστής οπισθέλκουσας ή η κάθετη δύναμη.
Εσωτερικό δανεισμένο από τις MC20 και GT2 Stradale
Στο εσωτερικό, η MCPura διαθέτει ένα ειδικά κατασκευασμένο τιμόνι εμπνευσμένο από τους αγώνες GT2. Η υπόλοιπη καμπίνα είναι οικεία, παρόμοια με αυτή της MC20 αν και τώρα υπάρχει περισσότερο δέρμα Alcantara, νέα σήματα και ανασχεδιασμένα μαρσπιέ. Στον βασικό εξοπλισμό, υπάρχει ένα ηχοσύστημα έξι ηχείων, αν και οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα σύστημα Sonus Faber με 12 ηχεία. Παρών είναι επίσης και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της MC20, αλλά η MCPura διαθέτει τις ίδιες οθόνες με την GT2 Stradale.
Με 630 ίππους και 720 Nm ροπής
Η Maserati άφησε ανέπαφο τον κινητήρα V6 «Nettuno» 3,0 λίτρων με διπλό τούρμπο. Ως εκ τούτου το μοτέρ της MCPura αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 720 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.500 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Getrag και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς.