Ανεπίσημη ψηφιακή πρόταση του automoto που δείχνει πως θα μοιάζει η νέα Ypsilon HF.

Ανεπίσημη ψηφιακή πρόταση του automoto που δείχνει πως θα μοιάζει η νέα Ypsilon HF.

H νέα ηλεκτροκίνητη Lancia Ypsilon HF των 240 ίππων έρχεται το 2025

1.490 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2024)

- Η νέα Lancia Ypsilon θα φέρει το θρυλικό ακρωνύμιο HF
- Ηλεκτρική και προσθιοκίνητη με 240 ίππους
- Η μπαταρία υπόσχεται αυτονομία 403 χιλιομέτρων
- Έρχεται το 2025 και θα κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ

Η νέα Lancia Ypsilon θα φέρει το θρυλικό ακρωνύμιο HF

Η Ypsilon πέρασε μετά από μία δεκαετία στη νέα της γενιά και τώρα η Lancia ετοιμάζει να αναβιώσει - μετά από 25 χρόνια - τα θρυλικά αρχικά HF (High Fidelity) των κορυφαίων σπορ εκδόσεων των αυτοκινήτων της και στη νέα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Ypsilon. Το ιταλικό premium ηλεκτρικό αυτοκίνητο (το οποίο σύντομα θα είναι διαθέσιμο και ως ήπια υβριδική έκδοση) θα φέρει λοιπόν ένα ακρωνύμιο που συνδέεται με το θρυλικό της παρελθόν και την επιτυχία της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Lancia Ypsilon HF, είναι το πρώτο από τα τρία νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει η ιταλική μάρκα έως το 2030.

Ηλεκτρική και προσθιοκίνητη με 240 ίππους

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano, έχει ήδη δώσει κάποιες πληροφορίες για αυτό το μοντέλο της μάρκας, όπως το ότι θα έρθει εντός του 2025, ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και προσθιοκίνητο με απόδοση 240 ίππους, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα (ηλεκτρο)κίνησης με το επερχόμενο Abarth 600e. Επιπλέον, η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα θα διαρκεί 5,8 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία υπόσχεται αυτονομία 403 χιλιομέτρων

Όσον αφορά τη μπαταρία, είναι πιθανό να διατηρήσει την μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 51 kWh, που υπόσχεται 403 χιλιόμετρα αυτονομίας στην απλή ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το HF θα έχει μειωμένη απόσταση από το έδαφος και αυξημένο πλάτος κατά 5 εκατοστά από την απλή Ypsilon, αλλά με νέα ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Τέλος, είναι πολύ πιθανό να βασίζεται στη  νέα και εξελιγμένη πλατφόρμα Perfo eCMP της Stellantis. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι μια τροποποιημένη έκδοση CMP που εστιάζει περισσότερο σε μια σπορ οδηγική εμπειρία.

Έρχεται το 2025 και θα κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ

Η Lancia Ypsilon HF αναμένετα να έρθει εντός του 2025. Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά πιθανότατα θα είναι υψηλότερη από τις 40.000 ευρώ που απαιτούνται περίπου για την απλή Ypsilon.

LINGLONG STOXOS TOP 5
test center