
Ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Αττική για την αποσυμφόρηση της κίνησης.
Θα ενώνει τον Καρέα με το Ελληνικό, από την Κατεχάκη έως την Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Θα έχει μήκος περίπου 3 χλμ. με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και χωρίς εξόδους.
Αναγκαίο έργο, ειδικά μετά την ολοκλήρωση του Ελληνικού με χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Αττική για την αποσυμφόρηση της κίνησης
Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν για το σοβαρό ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην πρωτεύουσα και για το χρόνο που χάνουν καθημερινά οι Αθηναίοι κολλημένοι στην κίνηση. Με στόχο να αλλάξει αυτό, μελετώνται τα τελευταία χρόνια ορισμένα ιδιαίτερα σύνθετα οδικά έργα που θα δώσουν ανάσα στους κατοίκους του λεκανοπεδίου, όπως οι αστικές σήραγγες (πχ. σήραγγα Κύμης). Τέτοιο στόχο θα έχει και η σήραγγα της Ηλιούπολης.
Θα ενώνει τον Καρέα με το Ελληνικό, από την Κατεχάκη έως την Λεωφόρο Βουλιαγμένης
Το έργο που, συζητιέται εδώ και αρκετά χρόνια, αφορά την σύνδεση της Λεωφόρου Κατεχάκη με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω μιας αστικής σήραγγας. Ουσιαστικά πρόκειται για μια ακόμα επέκταση της Αττικής Οδού, στην Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, που θα δώσει μεγάλη ανάσα στους κατοίκους των Νοτίων Προαστίων και όχι μόνο. Η διαδρομή από την Αττική Οδό έως τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, που σήμερα απαιτεί τουλάχιστον 30 λεπτά, θα γίνεται σε μόλις 10`, ενώ η προσέγγιση του αεροδρομίου θα γίνεται για τις γύρω περιοχές μέσω της Αττικής Οδού και όχι μέσω της ήδη επιβαρυμένης Βάρης-Κορωπίου.
Θα έχει μήκος περίπου 3 χλμ. με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και χωρίς εξόδους
Το έργο αφορά τη δημιουργία μιας αστικής σήραγγας μήκους περίπου 3 χλμ. που θα ξεκινά από τους πρόποδες του Υμηττού στο ύψος μεταξύ Βύρωνα και Καρέα, ενώ θα καταλήγει σε κόμβο που θα κατασκευαστεί στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στα σύνορα των δήμων Αγίου Δημητρίου και Ηλιούπολης. Θα περιλαμβάνει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και δεν θα έχει καμία ενδιάμεση έξοδο. Η χάραξη δεν είναι ακόμα ξεκάθαρη, ωστόσο υπολογίζεται πως θα ακολουθεί υπογείως τις σημερινές λεωφόρους Ελ. Βενιζέλου και Σοφοκλή Βενιζέλου της Ηλιούπολης.
Αναγκαίο έργο, ειδικά μετά την ολοκλήρωση του Ελληνικού με χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά
Όπως αναφέραμε παραπάνω, το συγκεκριμένο έργο θα δώσει ανάσα σε εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους του λεκανοπεδίου, ενώ ο κύριος λόγος που θεωρείται πιο αναγκαίο από ποτέ είναι η ανάπλαση του Ελληνικού. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η νέα «πόλη» που κατασκευάζεται στην περιοχή του πρώην αεροδρομίου, θα προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά, οι οποίοι θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο το μποτιλιάρισμα στις γύρω περιοχές.
Όσον αφορά το κόστος του έργου αυτό υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια ευρώ, με την χρηματοδότησή του να αποτελεί σημαντικό «αγκάθι» για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πάντως οι σχετικές μελέτες έχουν ήδη δρομολογηθεί και μόνο ο χρόνος θα δείξει πότε και αν θα γίνει πραγματικότητα αυτό το μεγαλόπνοο έργο.