4 ηλεκτρικά με αυτονομία πάνω από 500 χλμ.

4 ηλεκτρικά με αυτονομία πάνω από 500 χλμ.

15.470 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2022)

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς ενδιάμεση φόρτιση; Με αφορμή το πρόσφατο οδοιπορικό μας ως την συμπρωτεύουσα, αναφερόμαστε σε τέσσερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς με θεωρητική αυτονομία 500+ χιλιομέτρων.

«Βγάζεις» μία εβδομάδα με μία φόρτιση και αν...

Είναι η βασική ανησυχία-καχυποψία όσων σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μέχρι πού θα με «βγάλει» χωρίς να το φορτίσω; Αξιοποιώντας την βαθιά τεχνογνωσία τους, οι εταιρείες δουλεύουν πάνω στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, με τις προσπάθειες τους να έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι πρωτότυπα μοντέλα όπως η Mercedes Vision EQXX, η οποία έκανε ρεκόρ αυτονομίας ολοκληρώνοντας ένα ταξίδι 1.202 χλμ. χωρίς ενδιάμεσο «πρίζωμα».
 
Το μέλλον, λοιπόν, προδιαγράφεται εντυπωσιακό, τι γίνεται όμως στο παρόν; Υπάρχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να ανταγωνιστεί τα πολλά χιλιόμετρα που κάνει ένα θερμικό μοτέρ/αυτόκινητο; Για να δούμε στην πράξη τι κάνει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη θεωρητική αυτονομία, ταξιδέψαμε ως τη Θεσσαλονίκη καλύπτοντας μία αντιπροσωπευτική διαδρομή 500+ χιλιομέτρων. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τις εμπειρίες του AutοΤρίτη για το κατά πόσο γίνεται, αλλά και αν αξίζει ένα τέτοιο οδοιπορικό ηλεκτρικό, χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Ένα, πάντως, είναι σίγουρο. Πως χρειάζεται οπωσδήποτε αυτοκίνητο με μεγάλη μπαταρία, όπως η Ford Mustang Mach-E που είχαμε στην διάθεσή μας. Ένα αυτοκίνητο με αντίστοιχες προδιαγραφές και εργοστασιακή αυτονομία 500+ χλμ. όπως αυτά που θα γνωρίσετε στις γραμμές που ακολουθούν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel