ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά & Η γνώμη μας

(20/10/2025)
Οδική συμπεριφορά & Η γνώμη μας
4 Φωτογραφίες »

Ικανό κυρίως εκτός δρόμου το Duster, άνετο & αυτόματο το Frontera, καλό πάτημα για το T-Roc

Στο δρόμο, τα τρία μοντέλα προβάλλουν τις δικές τους αρετές, οριοθετώντας έτσι και το target group που απευθύνονται. Για παράδειγμα, το Dacia Duster σίγουρα είναι ένα από τα καλύτερα 2κίνητα SUV στις off-road συνθήκες. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20,9 εκ.) και οι καλές γωνίες αναρρίχησης είναι αρωγοί σε τέτοιες περιστάσεις και θα καλύψουν τον οδηγό του, πολύ περισσότερο σε σχέση με την γενικότερη οδική συμπεριφορά του στην καθημερινότητα.
 
Με το Opel Frontera, το αυτόματο κιβώτιο δεδομένα προσδίδει ευκολία και άνεση. Δεν έχεις την ταλαιπωρία του σταμάτα - ξεκίνα στην κίνηση της πόλης, ενώ και η γενικότερη εμπειρία οδήγησης ηλεκτρικού είναι κάτι που αν το συνηθίσεις δύσκολα το... αφήνεις (βλέπε αεροδυναμικοί θόρυβοι στα 100 και 120 χλμ./ώρα). Κατά τα άλλα, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης συνεισφέρει αποτελεσματικά στον πιο άνετο οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου, αυτό δηλαδή που αναζητά ο μέσος οικογενειάρχης.
 
Τέλος, με το Volkswagen T-Roc η καλή ποιότητα κύλισης και το σταθερό πάτημα είναι στοιχεία που θα εκτιμήσει περισσότερο οδηγός. Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο ακριβώς χρειάζεται ώστε το μικρό crossover της VW να σιδερώνει τις κακοτεχνίες χωρίς τραντάγματα και θόρυβοι να περνούν στην καμπίνα, διατηρώντας παράλληλα την αυτοκυριαρχία του και σε μία διαδρομή με στροφές.

Η γνώμη μας

Η σύγκριση τριών διαφορετικών καυσίμων αποτελεί μία ενδιαφέρουσα βάση συζήτησης, αλλά πάντοτε πρέπει να μπαίνει σε συνάρτηση και για το αυτοκίνητο που αξιολογούμε. Για παράδειγμα, η οικονομία καυσίμου του Dacia Duster με LPG το καθιστά σε μία πρώτη εντύπωση ως την ενδεδειγμένη επιλογή, όμως το ευρύτερο πακέτο παροχών του το φέρνει πιο πίσω σε σχέση με τους «αντιπάλους» του. Το ακριβώς αντίστροφο ισχύει με το Volkswagen T-Roc, που έχει ένα ολοκληρωμένο προφίλ όμως τόσο η τιμή αγοράς όσο και το κόστος χρήσης αφήνουν σε δεύτερη μοίρα το value for money. Όσον αφορά το Opel Frontera, η μικρής χωρητικότητας μπαταρία ενδεχομένως να λειτουργήσει ανασταλτικά για κάποιον που θέλει ένα αυτοκίνητο και για το ΣΚ, όμως σίγουρα μέσα στην πόλη προσφέρει την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου αλλά και σημαντικά οφέλη για την τσέπη, που σε βάθος χρόνου θα κάνουν γρήγορα απόσβεση του ποσού που έχεις επενδύσει.

Σελίδα 1Ηλεκτρικό, LPG, ή παραδοσιακά βενζίνη;
Σελίδα 2Εξοπλισμός - Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά & Η γνώμη μας
Σελίδα 4Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά