Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Ευχάριστο και ασφαλές το Honda Civic, αλλά οι χλιαρές του ρεπρίζ δεν ταιριάζουν με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

Ευκολοδήγητο και εύχρηστο το Auris δε θα προβληματίσει με την συμπεριφορά του στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Σπορτίφ το Civic, άνετο το Auris

62.223 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2013

Με το καλημέρα, το Civic δείχνει ότι είναι ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο. Διαθέτει σπορτίφ θέση οδήγησης, ευχάριστο σε αίσθηση τιμόνι, εξαιρετικό επιλογέα και στήσιμο που αναδίδει οδηγικό μπρίο. Κρατάει γερά, δεν γέρνει, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, παρεμβαίνει διακριτικά και μόνο αν το παρακάνεις, και τα φαρδιά του μετατρόχια δίνουν μια υψηλή αίσθηση σιγουριάς στο πάτημα. Τo σύνολο όμως, δείχνει πνιγμένο από την μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου που σε αναγκάζει να δουλεύεις συνέχεια τον επιλογέα.

Από την άλλη σε κερδίζει η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η προσεγμένη ηχομόνωση που εξασφαλίζουν σχετικά ήσυχα ταξίδια. Η ανάρτηση δεν μεταφέρει έντονους κραδασμούς στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο δείχνει παντού συμπαγές και καλοστημένο, ενώ τα φρένα είναι πραγματικός σύμμαχος.
Ακόμα καλύτερα φρένα και πιο απορροφητική ανάρτηση (με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, όπως και το Civic) εμφανίζει το Auris, που στοχεύει κυρίως στην άνεση και την ευκολία χρήσης.

Eτσι, το τιμόνι του είναι ελαφρύ, ενώ ο επιλογέας είναι ακριβής και πραγματικό «βούτυρο» σε ευχρηστία. Οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές και η υποστροφή έρχεται νωρίτερα, αλλά το αμάξωμα αντιδρά προοδευτικά και ελεγχόμενα. Μάλιστα, με τη σύμπραξη του στάνταρ συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς, οι υποστροφικές τάσεις εξουδετερώνονται πριν καν εκδηλωθούν. Στο ταξίδι πάντως, ο κινητήρας ακούγεται πιο έντονα, λόγω και της κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου.