" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο από κάθε άποψη!

Με καλύτερη απόκριση χαμηλά και πιο κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, το Toyota Auris επικρατεί στις επιδόσεις και κυρίως στις ρεπρίζ, που έχουν περισσότερη σημασία για τον οικογενειάρχη.

Φρέσκο σχήμα, με εντυπωσιακή σχεδίαση και πληθωρικές καμπύλες. Οι «κρυμμένες» χειρολαβές στις πίσω πόρτες του Civic παραπέμπουν σε κουπέ.

Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη.

Honda Civic 1,4 vs Toyota Auris 1,33

Διαβάστηκε από 54291 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2013

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν το ολοκληρωμένο πακέτο ενός ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου σε γαργαλιστική τιμή, χαμηλό τεκμήριο και κόστος συντήρησης.

 
Η άφιξη του, δεύτερης γενιάς, Toyota Auris κορύφωσε τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, καθώς πρόκειται για ένα τόσο αναβαθμισμένο, σε σχέση με πριν, νέο μοντέλο που προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη ανάμεσα στους διεκδικητές της κορυφής. Αυτό τουλάχιστον έδειξε η πετρελαιοκίνητη έκδοση, αλλά με τη βενζίνη τι γίνεται; Χωρίς αμφιβολία και λόγω μνημονιακής συγκυρίας, η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση σε αυτή την περίπτωση, είναι η «μικρή» 1,33, που προς το παρόν τουλάχιστον, έχει φορολογικό άσυλο. Απέναντί του θα βρει το ένατης, παρακαλώ, γενιάς Honda Civic, με ανάλογο σε κυβισμό κινητήρα και απόδοση, αλλά και τελική τιμή, μετά από τις εκπτώσεις της αντιπροσωπείας και την απόσυρση. 

Η μάχη των εντυπώσεων
Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη. Αναμφίβολα, πιο φουτουριστικό είναι το Civic που βασίζεται στην (για κάποιους ακραία) εμφάνιση του 8ης γενιάς μοντέλου. Εδώ τη δουλειά του εντυπωσιασμού εξυπηρετούν τα ανάγλυφα πίσω φώτα, τα LED ημέρας, αλλά και η κουπέ εντύπωση που προκαλεί το προφίλ. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι, το σύνολο αποτελεί ένα από τα πιο αεροδυναμικά παραδείγματα της κατηγορίας με τον αντίστοιχο συντελεστή να έχει κατέβει στο 0,27. Ανάλογα αεροδυναμικό έχει γίνει και το Auris (0,28), το οποίο κανείς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ξεχωριστό, με ένα σχήμα που έχει πολύ χαμηλότερο οπτικό κέντρο βάρους και σφηνοειδή μορφή σε σχέση με το προηγούμενο.


 

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Βυτίνα!

Πως θα προστατεύσετε τον καταλύτη

Βήμα βήμα μετατροπή σε CNG!

5 ανακρίβειες για τα λιπαντικά

Η κίνηση στους δρόμους

Τι ξέρεις από μπαταρίες;

Oι τιμές του νέου Mazda CX-30 στην Ελλάδα

Το Daihatsu Copen GR Sport

Nέες εικόνες του επερχόμενου VW Golf

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Οδηγούμε το νέο VW T-Roc R με 300 PS

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

To Gladiator στα «χακί»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »