" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο από κάθε άποψη!

Με καλύτερη απόκριση χαμηλά και πιο κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, το Toyota Auris επικρατεί στις επιδόσεις και κυρίως στις ρεπρίζ, που έχουν περισσότερη σημασία για τον οικογενειάρχη.

Φρέσκο σχήμα, με εντυπωσιακή σχεδίαση και πληθωρικές καμπύλες. Οι «κρυμμένες» χειρολαβές στις πίσω πόρτες του Civic παραπέμπουν σε κουπέ.

Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη.

Honda Civic 1,4 vs Toyota Auris 1,33

Διαβάστηκε από 53424 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2013

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν το ολοκληρωμένο πακέτο ενός ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου σε γαργαλιστική τιμή, χαμηλό τεκμήριο και κόστος συντήρησης.

 
Η άφιξη του, δεύτερης γενιάς, Toyota Auris κορύφωσε τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, καθώς πρόκειται για ένα τόσο αναβαθμισμένο, σε σχέση με πριν, νέο μοντέλο που προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη ανάμεσα στους διεκδικητές της κορυφής. Αυτό τουλάχιστον έδειξε η πετρελαιοκίνητη έκδοση, αλλά με τη βενζίνη τι γίνεται; Χωρίς αμφιβολία και λόγω μνημονιακής συγκυρίας, η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση σε αυτή την περίπτωση, είναι η «μικρή» 1,33, που προς το παρόν τουλάχιστον, έχει φορολογικό άσυλο. Απέναντί του θα βρει το ένατης, παρακαλώ, γενιάς Honda Civic, με ανάλογο σε κυβισμό κινητήρα και απόδοση, αλλά και τελική τιμή, μετά από τις εκπτώσεις της αντιπροσωπείας και την απόσυρση. 

Η μάχη των εντυπώσεων
Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη. Αναμφίβολα, πιο φουτουριστικό είναι το Civic που βασίζεται στην (για κάποιους ακραία) εμφάνιση του 8ης γενιάς μοντέλου. Εδώ τη δουλειά του εντυπωσιασμού εξυπηρετούν τα ανάγλυφα πίσω φώτα, τα LED ημέρας, αλλά και η κουπέ εντύπωση που προκαλεί το προφίλ. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι, το σύνολο αποτελεί ένα από τα πιο αεροδυναμικά παραδείγματα της κατηγορίας με τον αντίστοιχο συντελεστή να έχει κατέβει στο 0,27. Ανάλογα αεροδυναμικό έχει γίνει και το Auris (0,28), το οποίο κανείς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ξεχωριστό, με ένα σχήμα που έχει πολύ χαμηλότερο οπτικό κέντρο βάρους και σφηνοειδή μορφή σε σχέση με το προηγούμενο.


 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »