ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ήπια υβριδικό Kia XCeed από 23.690 ευρώ: Σε ποια έκδοση εξοπλισμού;

1.282 Επισκέψεις στο άρθρο
Ήπια υβριδικό Kia XCeed από 23.690 ευρώ: Σε ποια έκδοση εξοπλισμού;
2 Φωτογραφίες »

Στα 115 άλογα με mild hybrid κύκλωμα 48V, αργότερα θα έρθει 1.600άρης κινητήρας στα 150 & 180 PS.
Φαρδύ πίσω κάθισμα για 3 ενήλικους επιβάτες & πορτ-μπαγκάζ 380 λτ. (3 μεγάλες βαλίτσες & 2 βαλίτσες αεροπλάνου).
Έχει στάνταρ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που δεν συναντάς σε αυτά τα λεφτά.
Σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση & δυνατότητα προσθήκης προγράμματος 5 χρόνων σέρβις.

autotriti team

Στα 115 άλογα με mild hybrid κύκλωμα 48V, αργότερα θα έρθει 1.600άρης κινητήρας στα 180 PS

Σε νέα ανανέωση της γκάμας κινητήρων προχωρά το Kia XCeed, το crossover οικογενειακό μοντέλο της κορεατικής μάρκας. Διατηρώντας τον mild hybrid χαρακτήρα του το Kia XCeed έχει ως εισαγωγική έκδοση μία επιλογή 115 ίππων και 200 Nm ροπής, η οποία συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT).
 
Κάτω από το καπό βρίσκουμε ένα 1.000άρη βενζινοκινητήρα της οικογένειας T-GDI, οποίος έχει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD (διαβάστε εδώ πως λειτουργεί). Το συγκεκριμένο μοτέρ συνεργάζεται με ένα mild hybrid κύκλωμα τάσης 48V, το οποίο έχει παρόμοια λογική με άλλα μοντέλα του Hyundai Group. Ειδικότερα, φροντίζει ώστε να «χορηγεί» στο θερμικό μοτέρ περισσότερη ισχύ όταν χρειάζεται (π.χ. εκκινήσεις) και να επιτρέπει την άμεση και ομαλή ενεργοποίησή του μετά από παύση της λειτουργίας του κατά τη στάση. Σύμφωνα με την Kia, η εργοστασιακή κατανάλωση του μοντέλου είναι ανάμεσα στα 5,9 - 6,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
 
Το παραπάνω σύνολο είναι το πρώτο που βλέπουμε στην γκάμα του Kia XCeed, καθώς σε μεταγενέστερο στάδιο το Model Year 2026 θα ακολουθήσουν άλλες δύο επιλογές, καθαρά βενζινοκίνητες, με αυτόματο κιβώτιο, στα 150 και τα 180 άλογα (1,6T κινητήρας).

Φαρδύ πίσω κάθισμα για 3 ενήλικους επιβάτες & πορτ-μπαγκάζ 380 λτ. (3 μεγάλες βαλίτσες & 2 βαλίτσες αεροπλάνου)

Εν αναμονή της δοκιμής της εν λόγω έκδοσης του Kia XCeed (κατανάλωση, επιδόσεις, φρένα) μπορούμε να θυμηθούμε τις λοιπές μετρήσεις χώρων. Με φάρδος πίσω καθίσματος στα 139 εκατοστά το Kia XCeed θα φιλοξενήσει με άνεση ακόμη και 3 ενήλικους επιβάτες, που θα έχουν 13 πόντους περιθώριο για τα πόδια τους. Όσον αφορά τον «αέρα» για το κεφάλι μετρήθηκε στα 2,9 εκ. (λόγω κλίσης οροφής), που σημαίνει ότι χωρά με επιβάτης με ύφος έως και 1,81 μ.. Σχετικά με το πορτ-μπαγκάζ, η Kia δηλώνει χώρο αποσκευών 380 λίτρων. Το νούμερο κινείται κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, όμως έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, χωρά τετραγωνισμένες αποσκευές (3 μεγάλες βαλίτσες και 2 βαλίτσες αεροπλάνου) και διάφορες «έξυπνες» λύσεις (κάλυμμα, ρύθμιση δαπέδου σε δύο θέσεις, πρίζα 12V).


Φαρδύ πίσω κάθισμα που χωρά 3 ενήλικους επιβάτες έχει το Kia XCeed, με το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων να έχει τετραγωνισμένο και αξιοποιήσιμο σχήμα.
2 Φωτογραφίες »

Φαρδύ πίσω κάθισμα που χωρά 3 ενήλικους επιβάτες έχει το Kia XCeed, με το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων να έχει τετραγωνισμένο και αξιοποιήσιμο σχήμα.

Έχει στάνταρ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που δεν συναντάς σε αυτά τα λεφτά

Ως προς την οδική συμπεριφορά του μοντέλου, σίγουρα ο κινητήρας «παίζει» πολύ μεγάλο ρόλο. Για παράδειγμα, η αυτόματη έκδοση των 140 ίππων σε «έπειθε» να κινηθείς με μεγαλύτερη ταχύτητα, με το Kia XCeed να έχει το κατάλληλο «στήσιμο» για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις.
 
Κάτι ανάλογο περιμένουμε κι από την έκδοση των 115 ίππων που και αυτή έχει στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική πολύ δύσκολα συναντάται σε αυτά τα χρήματα και σίγουρα η παρουσία της βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα, στις εκδόσεις GT-Line η αίσθηση είναι ακόμη πιο σφιχτή με ό,τι αυτό συνεπάγεται στο fun to drive, αλλά και την άνεση.

Σελίδα 2Σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, 7ετή εργοστασιακή εγγύηση & δυνατότητα προσθήκης προγράμματος 5 χρόνων σέρβις
ford
MG