ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηλεκτρικά και fun to drive: Alfa Romeo Junior Elettrica vs Ford Puma Gen-E vs smart #1

1.782 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2025)
Ηλεκτρικά και fun to drive: Alfa Romeo Junior Elettrica vs Ford Puma Gen-E vs smart #1
2 Φωτογραφίες »

Υπάρχουν και απλά καθημερινά ηλεκτρικά μοντέλα που στρίβουν:
Η Alfa Romeo Junior είναι ραφιναρισμένη οδηγικά και πολύ ικανή.
To Ford Puma Gen-E είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο Elk Test.
Το smart #1 είναι πισωκίνητο και έχει τη μεγαλύτερη απόδοση (272 ίππους).

autotriti team

Υπάρχουν και απλά καθημερινά ηλεκτρικά μοντέλα που «στρίβουν»

Δε χρειάζεται πλέον να στραφεί κανείς σε ακριβές ή εξειδικευμένες ηλεκτρικές προτάσεις όπως οι Porsche Taycan, Hyundai Ioniq 5 N ή Mustang Mach-E GT για να βρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στρίβουν και προσφέρουν οδηγική διασκέδαση. Η ηλεκτροκίνηση έχει περάσει σε νέο επίπεδο, και αυτό φαίνεται με την εξέλιξη κάποιων ηλεκτρικών μοντέλων που δεν είναι απλώς καλά και οικονομικά στην καθημερινή χρήση, αλλά είναι απολαυστικά και στη γρήγορη οδήγηση.  

Πιο συγκεκριμένα τώρα, η καρδιά του «fun to drive» στα ηλεκτρικά SUV πόλης χτυπά πλέον πιο δυνατά από ποτέ, με τα Alfa Romeo Junior Elettrica, Ford Puma Gen-E και smart #1 να ξεχωρίζουν ως οι πιο οδηγοκεντρικές επιλογές στην κατηγορία τους. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι η αναφορά γίνεται στις βασικές εκδόσεις τους – όχι στις πιο σπορ εκδοχές (Veloce για την Junior και Brabus για το smart #1) που ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον δείκτη της οδηγικής απόλαυσης. Ιδιαίτερη μνεία όμως αξίζει και στο Ford Puma Gen-E επειδή πατά επάνω στη βάση του ήδη απολαυστικού Puma ST, διατηρώντας το σπορτίφ DNA ακόμα και στην ηλεκτρική του εκδοχή.

Η Alfa Romeo Junior Elettrica είναι ραφιναρισμένη οδηγικά αλλά και πολύ ικανή

Η Alfa Romeo Junior Elettrica σε κερδίζει με τον οδηγικό της χαρακτήρα, προσφέροντας ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς. Πατάει πάνω στην ίδια πλατφόρμα (e-CMP2) με τα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ Stellantis και έχει μια ευχάριστα σφιχτή αίσθηση και κορυφαία αμεσότητα κρύβοντας το αυξημένο της βάρος, στοιχεία που διαθέτει και η απλή ήπια υβριδική της έκδοση. H oποία έκδοση (Junior Hybrida) έχει το ρεκόρ στο τεστ αποφυγής κινδύνου μεταξύ των αυτοκινήτων της κατηγορίας των SUV (με 78,5 χλμ.), με τη συμπεριφορά της να θυμίζει πολύ αυτή του ηλεκτρικού Ford Puma Gen-E, του επίσης κορυφαίου -αλλά ηλεκτρικού- SUV της αγοράς.


Top 3 ηλεκτρικά μικρά SUV στο δρόμο -Alfa Romeo Junior Vs Ford Puma Vs smart #1 | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Top 3 ηλεκτρικά μικρά SUV στο δρόμο -Alfa Romeo Junior Vs Ford Puma Vs smart #1 | autotriti.gr

To Ford Puma Gen-E είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο Elk Test

Το νέο Ford Puma Gen-E το οποίο έχει κατασκευαστεί εξ' αρχής για να αποτελέσει το άξιο ηλεκτρικό αδελφάκι του κορυφαίου οδηγικά Puma ST, δεν θα μπορούσε να μην δώσει τα διαπιστευτήριά του μέσα από το Elk Test που διεξάγει το AutoΤρίτη. Ως σημαντικός δείκτης των ικανοτήτων και της συμπεριφοράς κάθε μοντέλου, το Elk Test απέδειξε την ήδη πολύ καλή εικόνα που είχαμε σε οδηγικό επίπεδο για το Puma Gen-E. Με 77 χλμ./ώρα στη διαδικασία αλλά και με την γενικότερη συμπεριφορά του, το Puma Gen-E είναι το κορυφαίο ηλεκτρικό SUV στη δοκιμασία και το πιο ευχάριστο ακόμα και σε αυτή.

Το smart #1 είναι πισωκίνητο και έχει τη μεγαλύτερη απόδοση (272 ίππους)

Ένα από τα βασικά συστατικά της ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς του smart #1 είναι η απόδοση των 272 ίππων του (σ.σ. από τα ισχυρότερα σε «βασική» έκδοση στην κατηγορία). Μαζί με αυτή, υπάρχουν όμως και δύο ακόμη χαρακτηριστικά που ενισχύουν την οδηγική απόλαυση, τα οποία μάλιστα είναι αλληλένδετα μεταξύ τους και άμεσα συνδεδεμένα με την απόδοση.

Το ένα είναι πως για να διαχειριστεί την αυξημένη του απόδοση είναι ένα από τα λίγα πισωκίνητα αυτοκίνητα της κατηγορίας και το άλλο πως ως πισωκίνητο, διαθέτει άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Αυτά είναι χαρακτηριστικά που υπάρχουν και στο «ξαδελφάκι» του, το Volvo EX30, όμως οι πιο σπορτίφ ρυθμίσεις σε ανάρτηση και τιμόνι διαφοροποιούν σε σημαντικό βαθμό τον χαρακτήρα των δύο αυτοκινήτων, με το EX30 να είναι πιο άνετο και εύχρηστο στην καθημερινότητα και το smart #1 πιο απολαυστικό και αποτελεσματικό όταν του ζητηθεί.

Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Επιδόσεις - Αυτονομία - Τιμή
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
4green
MG